Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Konsensus er at 2 millioner er passert.

1 Like

Hvem sin konsensus? Ikke min i hvert fall :slight_smile:

Det begynner å bli noen uker siden det ble diskutert.

Få har vel f.eks sammenlignet pets med en ny biome i viktighet, om så har man lagd seg selv en forventning som ikke deles av storparten og skuffelsen blir personlig.
Vil jo da si det forventningene man har lagd selv som er problemet, ikke hvordan markedet reagerer.

Når det gjelder tall er det vel mer relevant hvor mange spillere det er nå kontra tidligere, hvordan er falltakten kontra tidligere og hvilket nivå har man kontra tidligere.

Faktum 1 er at vi har langt flere spillere etter spillet ble ferdig lansert enn under EA, og falltakten er vesentlig mindre enn under EA.
Faktum 2 er at spillet selger ganske greit og tallene selskapet leverer er gode.

3 Likes

Inspirert av diskusjonen tidligere i dag rundt mer innhold i CE har jeg postet ett forslag til Funcom på reddit :nerd_face:
For at det skal være lønnsomt så går forslaget ut på å sette i system features som allerede er implementert.
Setter pris på upvotes :arrow_up: og gjerne en kommentar, så ser vi om vi får engasjement rundt temaet om nytt innhold:

ledelsen holder!

5 Likes

Fallout og skyrim er egentlig middelmådige spill?

Det er bare aksjonærene i spillselskapet som likespammer alt de gir ut…

Er det sånn det funker?

Ja :heart_eyes:

Det gikk fort :partying_face: Takker for upvotes :smiley:

1 Like

CE på 53 plass på GTS lista.
Edit : 50 Plass

3 Likes

Greit at de rykker litt oppover på lista når de er på -40% salg. :slight_smile:

1 Like

The longest journey bundle ligger faktisk over CE på plass #40 :slight_smile:

EDIT: ( antar jo at RTG stikker av med det meste men … )

3 Likes

GTS #34 og #44

Pengene fortsetter å tikke inn utenom updates/spillslipp.

#undervalued assets

9 Likes

Morsomt, The longest journey bundle er da ikke så lnagt unna Starbreeze sin storsatsing de siste 3-4 årene, Overkills The Walking Dead som ligger på 27. plass. Dessverre er det mer et hint om hva Starbreeze sliter med…

5 Likes

Da kan jeg glede @h3nk1 og en del av dere andre med at CE faktisk karret seg opp på Mostly Positive stikk i strid med mine spådommer og til tross for at det ikke stemmer med dataene i grafen nederst. Bare å forte seg å glede seg over det så lenge det varer :joy:

ReviewsMostlyPositive

15 Likes

Hvem bryr seg om 30-dagers snitt, når man kan fokusere på utviklingen dag-til-dag?

Jeg? :rofl:

Nå er det i utgangspunktet 30-dagers snitt man fokuserer på når man følger med den dag til dag kategoriseringen da. Hvorfor det er avvik i beregningen som er gjort og det de viser i grafen vet jeg ikke da.

1 Like

Ja, där lär vi få höra nåt inom snar framtid! Spännande!

1 Like

Ser GTS-listen fortsatt viser Mixed da. Hadde vært fint om symbolet der kunne vært Mostly Positive også nå når spillet er litt synlig på listen.

Edit: Symbolet i GTS er selvsagt basert på alle reviews.

1 Like