Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Gts viser total.

Avviket mener jeg kommer av at siste 30 dager tar med ikke steam kjøp. Selv om grafen kun viser steam kjøp. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Ja må nok være det. Mangler 13 review i grafen som nok er utenfor steam og stort sett alle disse må tydeligvis være positive.-

1 Like

Folk får klage så mye de vil, men jeg syntes antall spillere holder bra, det er tross alt 3.5-5 ganger (avhengig av hvilken dag man måler) flere som spiller i dag etter full release enn det var ca like mange dager etter Early access.

Peaken var jo omtrent like høy, litt lavere faktisk - men retention er jo 3-5 ganger bedre… (3.95 om man tar ca laveste EA og ca laveste vi har hatt denne uken)

4 Likes

@Krafer @h3nk1 jeg må si at jeg liker diskusjonen deres, selv om den er på makronivå og kanskje en avsporing fra det større bildet, så er det gøy å se relativt saklige diskusjoner rundt detaljer. Det gjør oss alle litt smartere, og det er ekstra gøy å se at man når en enighet etterhvert!

Bra eksempel til etterfølgelse.

5 Likes

Jeg har fortsatt med EA i grafen min jeg også men egentlig synes jeg ikke det er en god målestokk lenger.
Det kommer jeg forøvrig også til å fortsette å mene neste uke når EA slår til med peak på nesten 13k spillere (Frozen North) og nok kommer til å ligge godt over full launch på samme tid :open_mouth:

Hadde jeg bare vært ute etter å lage bøll så kunne jeg selvsagt gjort et stort poeng ut av akkurat det :rofl:

Fikk frigjort noen kroner, og handla mer på 17 nå:grin: Dere…det er 13 børsdager til MYZ :wink:

4 Likes

Blir vel kongen av digresjoner her nå men har kommet inn ett nytt negativt review på Steam og ratingen falt til Mixed igjen. Er nok 69,82% positive nå. 3 positive så vipper det tilbake :joy:

2 Likes

Edit, gitt forvirringen nedenfor:

1 Like

You give… a mountain of fucks? … a field of fucks? You actually do give a fuck?

1 Like

TheFaceTheyMake

4 Likes

Det kan være at det er usikkert hvor stor cashflow CE vil generere fremover. En del vil det sikkert være, og det er sikkert mulig å booste antall spillere sporadisk. Men uansett vil jeg tro at det vil generere merverdi for Funcom å fikse flere av bugsene, for når Conan Single player kommer så tviler jeg på at de begynner med blanke ark i utviklingen av dette spillet. Mye vil stamme fra CE, og da er det greit at ikke de samme gamle kjente bugsene ødelegger nok et spill.

Som evil henviste til, anbefaler interesserte i å gå inn på denne siden å se metoden som blir brukt nå for å få bedre oversikt over bugs sammen med communityet. Syntes det er oppløftende å se tiltak.

3 Likes

ja og man kan også stemme, der hver stemme teller

image

image

4 Likes

Selger greit for tiden også: http://gametopsellers.com/game/440900/conan-exiles

13 Likes

Inte bara CE som har problem med review-bombing:

1 Like

Det er som å lese xbox reviews til CE, ARK, survival spill. Ekstremt mange som klager på bugs, exploits og dårlig performance til tross for at bethesda har svelget massevis av kameler for å gjøre det spillbart. Hvem skulle trodd at det var vanskelig å lage open world multiplayer spill :zipper_mouth_face:

9 Likes

Bethesda har litt samme rykte som Funcom :smiley:

Vi får håpe den likheten strekker seg til singleplayer spill også da :blush:

2 Likes