Diskusjon Triggere Porteføljer

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f3661a471c8>

Som jag minns det så sa väl Rui att han kunde ge oss namnet på dessa eftersom det inte var nån hemlighet. Kan ju skicka en mail och fråga?

Vi har dialog med Ole, an sjekker for oss :wink:

Ok -tack för info! :+1:t2:

@Christian reinet ut i overkant av 7.8 de kom inn på 8.4 for Q4. jeg syntes der er innafor tippet. Å feilmarginen er på riktig side. Funcom tjente noe mere.

hmmm… 8770 st online nu… 8676 igår samma tid… jag trodde CCU skulle gå ner??

Nu ä det bara upp.

Hvorfor trodde du CCU skulle gå ned? De som kjøpte spillet på fredag-tirsdag hadde vel tenkt å spille det i dag også? :stuck_out_tongue:

För den normala veckotrenden brukar vara att CCUn går ner mot torsdag för att sen vända till helgen :slight_smile:

Jämnt skägg fortfarande. 10301 idag vs 10346 igår

Utfra reviews, som lagger bra, så selger de jo minst 3000* kopier om dagen nå, antar det er derfor CCU holder seg oppe

*Jeg tenker det fort kan være snakk om 6000 kopier, men vanskelig å si. Lettere å si ca en uke etter at salget er ferdig, når jeg antar salget har roet seg og vi har en bedre oversikt over antall reviews i salgsperioden.

Boom! Äntligen patch med optimister ingen av byggnader!

Lär se fin effekt på CCUn av det här i helgen

Funcom burde fokusere på å videreutvikle og oppdatere byggingen i CE. Etter mitt syn spillets klare attraksjon.

Hjelper greit med dagens optimalisering. Bygninger er hovedgrunnen til at de ikke kan ha mer mennesker pr server.

Building contest! Dette her er helt konge for å skape liv og blest rundt spillet:

Har jag drömt eller har jag läst/hört någonstans att nästa DLC inte kommer vara som de andra?

Det er info som kom på møtet hos Funcom.

ah nice! spännande

Hva kan annet være? Regner med at det ikke er fordels-items, de har vel vært veldig tydlig på at det ikke er pay to win.

Kan det være ny spillmodus? instant siege war med ferdig maxet char(ingen grinding, bare action) :star_struck::heart_eyes::broccoli:

Hadde vært konge og tatt konseptet DLC et langt skritt videre :thinking:

Funcom har tidligere sagt at de ikke slipper betal DLC-er som splitter spillsamfunnet. Det må i så fall være en gratis DLC.

Ja stemmer, men det hadde jo blitt som et nytt spill. Mange spillere får aldri oppleve siege war ellers. Slike som meg, som ikke gidder å hogge stein i timesvis. Eller crafting generelt.