Sønnen min spiller litt Conan på PS nå, men han klager på at det henger litt innimellom, og da blir en kastet tilbake til start igjen. Vet ikke om det er bare han som sliter eller det er en gjenganger?
Sønnen min spiller også ce med venner på ps4. De koser seg og opplever ingen problemer.
Tilbake ved forrige lagring eller hva? Aner ikke. Spiller ikke jeg, driver bare med gambling med høy innsats jeg.
skulle tro det der var et hegnar troll
CE nr 98 på global, og 18 positive (100%) reviews så langt i dag. Passerer Ark på trenden nå også.
Edit: Nr 80 på global nå.
PS4 har en solid framgang på reviews både i US og EU. (kilde wayback machine)
Statistikk fra PSNprofiles.com - se spesielt på recent players!
02.04.2019
10.04.2019
Google Trends er nå bedre enn uken etter både EA- og full-launch:
Den er også estimert til å…overgå begge
Joel Bylos @ joelbylos 2m2 minutes ago
“There is a cavern in the deep
Beyond the sea-winds brawl;
Where the hills of the sea slope high and steep,
And dragons sleep
And serpents creep
There is a cavern in the deep
Where strange sea-creatures crawl.”
Robert E Howard
Conan Exiles Dev Stream - Building Competition and Upcoming Content
Streamen starter om 6 min.
The Sunken City nå ute på testlive
Fight your way through the secrets within the Sunken City, where a Great Old One is about to tear through the membrane of reality and unleash a new age of horror upon the known world. If saving the world isn’t your thing, there’s also new loot and recipes worthy of the Deep Ones!
You can now tame Frost Giants and scorpions. There’s also a new Feat, “Witch Doctor”, which lets you summon Wights and skeletons to your side!
Andre oppdateringer:
- Total revamp of Sepermeru, New Asagarth, Summoning Place and Volcano, with new fiends and foes, additional bosses, new loot and extra recipes.
- New unlockable pets!
- Tons of UI fixes.
- Additional exploit fixes and balance passes.
Edit:
Vinneren av bygge konkurransen hadde lagd en Exiles versjon av den ungarske parlament bygningen. Ganske imponerende
Orginal:
Exiles:
Takk! Spennende å se hvordan dette mottas
Ble nevnt at implementeringen av witch doctor kan være et utgangspunkt for magic. Kom en kjapp ansvarsfraskrivelse etterpå om at om at det ikke var fort gjort og ikke aktuelt nå.
De forsikret spillerne om at de ikke kommer til å forlate CE og at de fortsatt har mye på tapeten. Som de selv sa “Conan Exiles pay`s the rent”
Er dette worldwide eller USA?
Dette er en aggregert global trend (ser man for USA, er den tilnærmet identisk).
Oväntat men extremt kul! Hade du frågat mig för några veckor sen så hade jag ganska liten tro på att CE skulle igenom ännu en storhetstid så långt efter launch. Älskar att ha fel (ibland! )