Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det kan hende - men de par tingene jeg nevnte er interessante signaler i mine øyne.

Enig i at det skal «litt» (mye) til for at de skalerer opp CE-teamet. Men tror launch-aktig stor interesse og spillervekst kanskje oppfyller den terskelverdien.

Man kunne se for seg at siden en større del av CE-teamet har fokusert på bugfixing og stabilitet, så vil de nå kunne gå over til å produsere innhold.

Men slik jeg forstod kommentarene til utvikleren på CE-streamen (han fikk et spørsmål vedrørende noe i den gata), så er jeg ikke helt sikker på om det er gitt. Han ga inntrykket av at «koderne» ikke er de samme som designer og lager nytt innhold som sådan.

Så hvis de skal ha mer innhold til CE tror jeg de må få inn flere creative-artists mv. Men dette vet mange mye mer om enn meg.

Hva gjelder sorcery, så har Joel uttalt at selve arkitekturen og fundamentet for systemet er ferdig. Men at det må fylles med animasjoner og deretter integreres gjeldende build. Han fremstilte det som at de manglet en ansatt eller to for å gjøre dette ila. noen måneder.

Gitt at grunnarbeidet er gjort (hvis man kan ta Joel på ordet), så er det en ganske het kandidat.

2 Likes

Faktisk truffet et par kjente som spiller CE på ps4 nå. Begge spiller helt alene på egen server/offline mode eller lignende. Begge konsentrerte seg om byggingen og begge nevnte ‘Minecraft for voksne’. Aldri truffet noen i real life som har spilt CE før :grin:

7 Likes

Og ikke visste de om penis slideren! Tror ikke den er med i konsollversjonene. Ikke kunne de stille på crafting returns heller. Noe av sjarmen at man hadde gjort seg fortjent til mesterverkbyggene sine visst :+1:

Det skal være full nudity på PS4 i EU og AUS, USA har vel partly/ingen nudity om jeg husker rett!

Edit: Ser ut til at det er kun UK som har fått slingdong-slideren?

1 Like

Ironisk at CE er et kjempebra byggespill, mens legospillet var et action rpg. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Likes

Sliden er i EU også.

CCU bedre enn to forrige søndager og nærmer seg 60-tallet GTS.

12 Likes

65 plass for CE på GTS lista. :beers:

3 Likes

Fin trend når man ser på CE-salg til fullpris på GTS siste måned :+1:t2:

13 Likes

Funcom har startet pengetrykkeren igjen :slight_smile:

Conan Exiles

15 t ·

Our upcoming cosmetic DLC pack, Treasures of Turan, brings the opulent palaces and clothing of Turan to the Exiled Lands. The ambitious and wealthy Turanians (often calling themselves Hyrkanians, after their ancestors) dress themselves in rich and fine silk, but are not above donning heavier materials in order to protect themselves in combat.

Included in the DLC pack are three new armor sets, from light to heavy. These concept drawings will give you an idea of what the final pieces will look like when the Treasures of Turan is released very soon.

Which one do you think looks best?


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Bildet kan inneholde: 2 personer

Bildet kan inneholde: 2 personer

Edit:

Et par av kommentarene:
October Tempest Vavich Omg this is so awesome!!! So excited, saving up my steam bucks for this DLC!!!

Zach Hershberger Thank you! This was the DLC I was waiting for.
Light looks great.
Medium is beautiful.
Heavy- not a fan of it, looks like High Fantasy armor. Would love to see some Turk/Hun/Mongol inspired Lamellar.

9 Likes

Nå er DLC’en ute. Ser det er mulig å kjøpe Year 2 season pass også.
Enhance your Conan Exiles experience with the Year 2 Season Pass!

The Season Pass includes the following core DLCs:

  • Treasures of Turan Pack (out now)

  • Riders of Hyboria Pack

  • Blood and Sand Pack

  • Mysteries of Acheron Pack

8 Likes

Ny DLC - Treasures of Turan Pack på 31 plass GTS

Year 2 Season 2 Pass 39 plass GTS

8 Likes
3 Likes

15/4 kl 13:45
Ny DLC - Treasures of Turan Pack på 15 plass GTS

Year 2 Season 2 Pass 24 plass GTS

5 Likes

Og her er URL-en hvis noen vil sjekke selv: https://store.steampowered.com/search/?ignore_preferences=1&os=win&filter=globaltopsellers

Og her kan man se status i etterkant (lagger 1-2 timer?): https://www.gamevizz.com/?publisher=568

4 Likes

Da er det bare å glede seg til 3 andre DLC’er iløpet av året :moneybag:

Each DLC will contain tons of new and exclusive content and visuals for the game. You will be able to enjoy unique building pieces, weapons, armors, placeables and much more.

4 Likes

#12 Treasures of Turan Pack
#17 Year 2 Season Pass

4 Likes

Det der er jo bare gull. CE leverer og leverer og leverer… Q2 med CE, DLCer MYZ på Switch og CU launch kommer nok også til å bli meget bra for Funcom.

#11
#15

5 Likes

#10 og #12

Klarer DLC-en å klore seg fast på topp 10, så generer det endel gratis PR som burde få alt CE-relatert til å selge bedre. :slight_smile:

4 Likes

FTFY :star_struck:

2 Likes