Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

.9 og .12 plass. :slight_smile: Kurrant det!

4 Likes

Og der var det #8 og #11 :stuck_out_tongue:

6 Likes

GTS #6 #9 #82 og #88.

:money_with_wings:

18 Likes

#9
#10
#75
#84

5 Likes

Disse tallene stoler vi vel mest på ikke sant? :wink::smiley: Fantastisk av en DLC i rekke av mange.

4 Likes

#7
#11
#68
#79

4 Likes

Litt forsinka i forhold til tallene fra Shadowbane, men morsomt å se hvor mange Conan Exiles produkter de har. :slight_smile:

9 Likes

Imponerende at en DLC drar med seg de andre så høyt opp og at Season pass ligger på 6.plass :muscle:

5 Likes

Påske. Mange har fri. Sikkert ekstra høy gange faktor på solgte spill @ top steam sellers lista også :sunglasses:

3 Likes

Det er bare 5-6% flere spillere pålogget Steam nå enn forrige mandag så tror ikke påskeeffekten er veldig stor i dag.

1 Like

#61 nå på hovedspillet. Dlc-ene drar den oppover… kjemperå utvikling på CE. Hadde selv aldri trodd den seneste utvikling av Conan.

Mye er i gjære for Conan IP . Blant annet Marvel og film på vei

At da en del av markedet allerede spår CU til en liten flopp.
Er like uforståelig at vi ligger under 20 tallet i kurs.

1 Like

Jeg er kjempehappy for at Tekinvestor forumet aktivt bruker Newtons 14 lov.

De fleste vet ikke engang at den eksisterer.

Newtons 14 law: If ever there is an upward motion force or trend, it MUST be mocked DOWN by an IMMEDIATE RE-ACTIVE FORCE of equal or greater value.
Even if it is Easter.

1 Like

Tidligere DLC-er peaket på henholdsvis 6, 6 og 16 iflg gamevizz.com, denne gangen



Peak på 6 og 6 på DLC på season pack



De neste DLC-ene tenker jeg selger bittelitt dårligere pga season-pass som gjør at noe av salget har kommet nå. Samtidig, det kan være at det øker betalingsviljen fordi man ser man får mer for pengene, så langt fra sikkert.

EDIT: mente season pass, ikke DLC pack
EDIT2: når jeg tenker meg om, de neste DLC-ene burde jo selge like godt som denne, folk kunne jo ha kjøpt season pass nå hvis de ville. :sunglasses:

5 Likes

Dlc pack gjelder vel bare de dlcene som var utgitt år 1?

Den nye pakken som kom i går er for DLCer som kommer i år, inkludert den som kom i går…totalt 4 DLCer.

1 Like

Dlc pack for de “gamle” dlcene ligger på plass 111. Den nye for 2019 ligger på plass 14. Nyeste tilgjengelige dlc ligger på plass 23.

CE ligger akkurat nå på plass 65.

2 Likes

10 Likes

Mente season pass :stuck_out_tongue:

#59 GTS :crossed_swords:

9 Likes

Ikke iflg https://steamdb.info/app/440900/graphs/ der er de bare på 69% pga avrunding opp? :stuck_out_tongue:
EDIT se posten min lenger ned

1 Like