Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Förutom PS+ som lockade över 2.5 miljoner spelare och ratings från köp av basspel så har dessa produkter släppts i Q2:

PS4 US:
Year 1 season pass: 60 ratings
Year 2 season pass: 202 ratings
Riddle of steel DLC: 52 ratings
Treasures of turan DLC: 163 ratings
Complete edition 6 ratings
Deluxe edition 6 ratings

PS4 EU:
Year 1 Season pass: 41 ratings
Year 2 season pass: 71 ratings
Riddle of steel DLC 55 ratings
Treasures of Turan DLC: 132 ratings
Complete edition 4 ratings
Deluxe edition 10 ratings

8 Likes

Vi har väl tidigare legat i spannet med 210-370 i review ratio på PS4 basspel. Har man 200 i review ratio med 18 dollar i snittpris så är det 0.7 miljoner usd bara där på 1 produkt… Stian sa väl att Q2 talen kommer till och se bra ut…

Antall salg pr reviews på DLC-er tror jeg er mye høyere enn på hovedspillet, så derfor jeg spurte om det. Hvis det hadde vært samme ratio på DLC-ene som på hovedspillet, så hadde Funcom sluttet med DLC-er for lenge siden. :stuck_out_tongue:

Tror jeg har regnet med 180-ish.

Du må skrive hva det er i dollar som du gjorde nå, ratings forstår ikke folk, du må vise de pengene :laughing: og ikke ta i for hardt, da slår det dårlig ut hvis forventning er for høy. Mye å ta hensyn til :see_no_evil:

Blir reveal av «new content» til CE neste uke, bekreftet på dagens stream.

17 Likes

Nice! Do tell!

Ingen hint.

De har for lenge siden antydet free content. Hadde vært helt konge om det var en del nytt innhold, gjerne såpass at det får en del tidligere spillere tilbake.

Edit: De nevnte ny dungeons. Håpet på mer.

2 Likes

100k sålda enligt Gamstat mellan 15 maj och 1 juni :metal: detta är Efter PS+ perioden vilket betyder sålda kopior. Q2 kan bli riktigt fint.

http://gamstat.com/games/

16 Likes

Er det til fullpris? Over 50 miller inn på bok det isåfall.

De får ikke 500kr pr kopi

2 Likes

Nej de har sålts i den perioden allt från full pris till 30+30% rabatt.

1 Like

Nei nei, men $ blir det lell.

Regn ca 150kr pr kopi så er du sånn ca der.

ny dungeon på G

8 Likes

Hvordan løser de population revamp?

Kort fortalt

• Population revamp: The faction capitals and caves in the game have received an overhaul. This revamp includes new bosses, functionalities, recipes to be found, new loot and more.
1 Like

Ok jeg trodde de snakket om problemet med høy populasjon på diverse offisielle servere etc. Jeg har sett klager på det.

Høy populasjon som mye spillere eller mye byggverk?

Det er gjort endel tiltak for å fikse de problemene rundt mye byggverk.

Vanskelig å logge inn når serveren din alltid er full.