Jämför vi på average players i kvartalen Q217-Q118 och Q318-Q2-19 som är 4 kvartal mellan Early access och efter full launch så är det +168% fler spelare de senaste 4 kvartalen än Q217-Q118.
Sommarrea på Conan Exiles PS4. 50-55 % mellan 23 juli och 20 augusti 

30 % på season pass 1 och 2 i US och 20 % i EU
Hei hvor er kilden til den oversikten ?
Tenkte mer på Antall spillere på Ps4 
Må man betale for å komme inn på den siden ? Ser sånn ut
Dette er en salgshale man bare må like. Og den blir bare bedre i takt med at kvaliteten på spillet øker.
Snart kommer det nytt innhold, og man vil se enda bedre plasseringer etterfulgt av høyere gjennomsnittsplasseringer.
CE leverer bedre enn forventet, og vil heldigvis veie opp delvis eller helt øvrige, mindre prosjekter som ikke har levert like bra som håpet.
Hadde ikke CE gjort det supert i 2019 så hadde jeg hatt halvparten så mange aksjer. Det lover jo også bra for 2020.
CE är omskrivet i PC Gamer igen. Anledningen? Endowment-slidern såklart! …Briljant idé 
Denne dukket opp på featured and recomended hos meg idag. Ligger på ~700 GTS akkurat nå. Noe på gang?
Den spratt opp til 250 iløpet av natta, tror algoen fanget den opp ? Ligger jo på 99 Euro, så klatrer en del plasser per kjøp 
Fikk nettopp Mail om salg på PlayStation store. CE er med på førstesiden:
Du vet du har en (relativ) blockbuster når:
40k+ views på noen få timer.
Edit:
For de som aldri har kikket på videoene fra Neebs Gaming og CE, så er det topp underholdning og høy produksjonskvalitet.
https://forums.funcom.com/t/different-content-season-pass-year-2/83079/6
Nytt navn på DLC Debaucheries of Derketo (fra Mysteries of Acheron)

Derketo er en religion i Conan.
…wild ride?
Ja kanskje det er Noe annet en Cosmetic. Vet mange her inn har drømt om en slags Battel -Dlc… vet ikke om det er mulig jeg da.
Men det hadde vært Konge. “Som Kongen på Haugen”
Wild ride = mounts?
Kan ikke lage en Dlc for Mounts vel… blir Harme da.