Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

29.90 er dyrt for sutrete småbarn, ikke for voksne mennesker som jeg anser målgruppen her for å være. Herregud a mann. Det er snakk om 250 spenn, mindre enn 3 øl på byen.

Vedrørende historie eller ikke, man trenger ikke bry seg om det eller man kan finne det interessant, gir spillet mye mer dybde, spesielt om man spiller det single player. Om de burde brukt tiden på noe annet foreløpig er en annen ting og det kan jeg være med på

4 Likes

Jeg synes også prisingen ser bra ut. Det er jo også klart hvem de sammenligner seg med.Det gir også rom for å kjøre rabatthelger osv.

1 Like

11 plass paa gamespot sier de :slight_smile:

2 Likes

De klarer kanskje top 10 som er rått mtp stortitler de krangler med

Forbi “Escape From Tarkov” og “Hello Neighbor”. Fantastisk!

13 Likes

8 plass ser det ut som :+1::+1:
Klare den og komme over Top 5?

8 Likes

passert 45k medlemmer i steam-community nå ved midnatt.

http://steamcommunity.com/games/440900

10 Likes

I love the smell of money in the morning. Utrolig hvordan nesten hele forumet her ble positive etter litt tits and ass :smile:

7 Likes

Det er helt sykt hvordan ikke insider-forumet blit spammet :slight_smile: Satan så positive plutselig

1 Like

Rart med det gitt :slight_smile:

litt t&a og dette er rene gullgruven

1 Like

men ingen posisjonerer seg til mandag. neeeii da. det er ikke det som skjer på insider-delen

Er mange som sitter med Funcom aksjer her hvis det er det du henviser til? :slight_smile:

1 Like

Noen av oss satt fra 1,14, er lika gira nå som før :slight_smile:

Mange her er bare løgnere og prøver å påvirke smånervøse aksjonærer slik at de selv kan få mest mulig profitt. Kommer nok snart en analyse som viser det. Folk her snur med vinden akkurat som politikerene. Jeg hadde trua på våren i fjor, blei rævpult av griseemisjonen, blei forbanna og solgte alt. Hadde allikavel tro på spille. Tok opp aksjen igjen, trodde ikke jeg skulle bli lenge, men likte fortsatt det jeg så. Jeg valgte å sitte over launch og holder meg til den planen okke som. Digger det lille vi har sett av spillet så langt, steam medlemmer er over 45200 og 11 plass på Gamespot. Tror nok ikke dette spillet selger 30000 på tre mnd😂

2 Likes

Mange er? du kunne sagt heller noen. De fleste som er aktive på dette forumet er ikke løgnere. Men svært dyktige når det gjelder aksjer. SPESIELT Funcom. Hvor i verden greier du og finne bare ærlighet? ihvertfall ikke i kirka. Dette er aksjer, ikke forvent noe annet heller. Aksjer er preget av stadig ny informasjon. Ny informasjon kan bety og skifte mening, hva er galt med dt? Mange ganger kan man bli skuffet over grådigheten, og dt er faktisk en kunst å ikke bli for grådig. Dette er som å spille poker… Lær. Lytt og ta dine egne valg. finner du ærlighet i poker.?.. er de også løgnere???

5 Likes

Må også huske at ingen vet alt, så man kan si ting man tror er riktig uten å vite at det er feil. Derfor viktig å si ifra om man vet noe andre ikke vet :slight_smile:

1 Like

Er du full? Hvem sin trollekonto er dette?

1 Like

Alltid full

Hva med å fortelle oss hvem disse løgnerne er i stedet for bare å komme med surmaga oppgulp i et forsøk på å lage dårlig stemning?
Det er for så vidt greit at du mener det, men sleng bevisene på bordet så kan saken diskuteres. Kanskje det bare skyldes misforståelser eller litt urealistiske forventninger?

9 Likes