HAHAHAHAHA
Man bør ha en sunn skepsis til alt som skrives her og andre steder. La oss prøve å holde en trivelig tone uansett
Tror du har bommet når du egentlig skulle skrive på HO men så la du det ut her ?
Hva skreiv jeg😱…blei seint i natt og litt for mye drikke. Bare prøvde meg et svar til Arcadia. Sorry om det støtet noen😇Mener fortsatt at man skal ta noen her med en klype salt. Hvem det er kan være det samme. Stol på deg selv og finn selv/ sjekk informasjonen du får her. Dette stedet er mye bedre enn HO, der den/de største løgneren(e)holder til😂. Mener bare at det er mange som følger slike forum som kanskje ikke har råd til å tape konfirmasjonspengene, og de er lett påvirkelig om kursen butter spesielt den gale veien.
Greia er vel at du kommer med vage personangrep i stedet for fakta, noe som ikke gir en konstruktiv diskusjon. Som er det man stort sett får her. Vær så konkret og sakelig i kritikken, så blir innleggene dine tatt bedre i mot.
Styrker
Bygging
Miljøer
Nudity
Spørsmålstegn
PvP lag
Combat
AI
Ikke enda vist (edit)
Full Mod Support
Treller
Kanskje “den skjulte storyen” er positivt for de som ønsker å spille alene?
Styrker:
- Modding
- Modding
- Modding
- Tits
vi vet veldig lite om modding, jeg har allerede med nudity på listen der tits er en underkategori
“If you can build it in unreal engine, you can add it to your server”
Trenger vi å vite meir?
Dere trenger sikkert ikke vite mer, men jeg venter til varene er levert med å avgjøre om dette er en styrke eller svakhet i forhold til konkurrentene.
Ang modding… Er det noko vi lurer på når dei har sagt at alt du kan bygge i unreal kan du bruke?
Som sagt så vil jeg vente og se hva som faktisk konkret leveres, men jeg sier ikke hva dere andre skal gjøre. Jeg sier ikke at det er dårlig. De har også sagt at de skal ha beste combat og AI systemet. Mulig de har rett. Jeg venter og ser.
Kva er då vitsen med lista? Mods er hvertfall på mi
Det er en vurdering av de tingene som er vist på streamene. Har lagt det til på listen min over under kategorien “ikke enda vist”. Jeg har også lagt til treller der som jeg synes er en spennende ide, men har ikke fått noe særlig inntrykk av dette fra det som er vist enda.
Joel sa ganske tydelig i siste devstream at combat ikke var der han ønsket det per i dag, men at de vil jobbe med det. Det er litt annet enn “de har sagt de skal ha det beste combat…”.
De har tidligere sagt at de skal ha beste melee combat i sjangeren?
Det blir på sikt i så fall. Dette er early access.