Vurder å gjøre dinosaurene svakere og sette opp rates i et singleplayer spill Da er det spillbart. Offisielle servere der er helt tullete ja.
Jeg syns jo strengt talt det er de offisielle serverne og pvp’en som er tiltalende i ARK, men tror man etablerte seg for sent og ble overkjørt av folk som har alt for mange timer i spillet. Kom til metal ved flere anledninger og begynte å føle basene var trygge, men nei da, neste dag, helt wipet :P.
Ja offisielle servere blir nesten som en fulltids jobb
Ryktes at mange av de som rocker Ark serverene er lønnet av NAV.
Burde nesten starta klan de folka der
Noen som finner CE på GTS listen? Jeg gjør ikke det av en eller annen grunn.
ligger på 576-600
Oisann. Det var grunnen. Merkelig lavt, da. Pleier å vake mellom 100 - 250…,
saster på en free to play helg i august etter biome. Da blir det fart på antall spillere. CE går nå inn i dvale før Xbox/biome.
Mange regner med rabatt om 2 uker. det pleier å drepe salget
Jeg er nysgjerrig på hvordan vi har oversikt over xbox salg av CE? Må vi vente til Funcom selv kommer med oppdateringer til oss? Eller er det noen parametre som vi selv kan holde øye med? Om det rives i kursen og baisses litt her og der er det greit å ha litt fundamentalt å holde øye til.
Nesten da
500000000000 … Jeg tror kursen skal opp Jeg kjøper mer i morgen
Har lurt på det samme! Eneste eg har funnet er denne -> Most played xbox games
Vi får håpe at vi ser Conan Exiles over Ark etter få uker
Mulig denne kan gi oss en viss oversikt over hvor pop CE er ved release:
https://www.trueachievements.com/Game-Preview/Games#
Er vel kun NPD og Newzoo som tracker digitale salg, og de tar seg godt betalt hvis noen skal ha adgang til data.
Vi kan basere oss på reviews…vil anta at vi må gange opp med 20-30 i forhold til antall reviews, når jeg sammenligner med Ark og The Park. Men skulle gjerne hatt flere tall, antall salg på disse to er også litt usikre. Selv om vi vet at Ark nådde 1,5 millioner for 1 år siden, og The Park har solgt ~50-60k totalt på konsoll. Hvis noen finner andre salgstall på Xbox One (kun digitalt), kan vi få et bedre grunnlag.
Her er jeg på dypt vann, men er det mulig å sammenlikne med antall CE reviews etter PC-lanseringen?
På like dypt vann: kan denne brukes etter en stund ref methodology pagen deres
Det er bare retail
Aha…har null peiling på gaming generelt men valgte å øve meg på å bidra