Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Early Risers GETS THE WORM!

EST SOLD - 217,251
EST SOLD % - 29.56%
UNCERTAINTY+/- - 13,226
MAX - 779,640
MED - 734,900
MIN - 690,160

Vi fortsetter å traile etter ARK og jeg syntes jeg ser en trend her, vi ligger omtrent likt i snitt med unntak av dag nr 3 hvor vi har 50% av ARK sitt salg. Litt kjipt at vi ikke kan vite om dag 3 for ARK er en hiccup i steamspy eller om det er korrekt. Dag 3 er “2” i chartet pga begynner på 0 og slutter på 29. VET IKKE HVORFOR!- for rangen er 1-30 i arket… Google Shiiit…

Dette er den grafen som følger ARK sitt salg i %, ikke snittet av ARK, RUST og Hurtworld som tidligere.

7 Likes

Hva om vi ser på q1, kanskje vi kan ha mål om 1m i q1?

Jeg synes utviklingen i antall solgte er god! Husk at ark ble solgt med rabatt.

Jeg tipper faktisk solgte rundt 300k nå.

3 Likes

For min del, så har jeg noen tanker om salget i løpet av året utfra første måneds salg.

Korrigert for lagg ligger vi nå på rundt 277k solgte. Utrolig bra til å være fullpris. ARK kjørte gratishelg allerede to måneder etter lansering, jeg tror Funcom kan holde trøkket oppe med nytt innhold og evt mindre rabatter.

2 Likes

277 Igår natt, men nærmer seg 300k nå i dag i hvertfall om noen timer, enig?

4 Likes

Forundrer meg at det tok 1 min for waffle, timmac og strippin og regne ut hvor mange solgte og hvor mye cash Funcom hadde tjent , og hvilken suksees Funcom kan sitte på her! Når Hegnar og disse andre løkene faen ikke skjønne noen ting! “19000 ingame, ja det ser dårlig ut for Funcom sin del nå og , vi skjønner ikke denne kurstigningen” :joy:

3 Likes

De har forstått litt, men vært overbevist om at de har forstått alt. steamcharts for antall samtidig aktive spillere som de ikke har forstått helt. Men steamspy for å finne det beste estimatet vi har på antall salg, den har de ikke fått med seg. Synd for dem og bra for oss.

2 Likes

Jeg spilte på Oslo serveren i går, og til tider var det fryktelig lagg/rubberbanding. De må se til helvete å fikse dette da spillet er jævli morsomt. 2 timer blåste unna på ett blunk. Jeg har en kompis som tviholder på. H1Z1, men han er vrang av natur.

Jeg tror det hadde lønt seg med mindre servere foreløpig til de fikk bukt med dette. Det blir utspill art når det er mye folk på. Men det er kanskje ikke alle servere som er flinke til å patche?

Er osloserveren dritt?

Jepp, jeg referer til hva jeg estimerte vi lå på ved midnatt.

1 Like

Har du link til denne streamen? Hva sa de konkret?

De er på streamen live nå, men når giantwaffle stenger ned så ska eg finne det :+1: De sa " last night ce had 51000 in game , thats pretty good! And i dont know how many copies They sold but thats XX dollars just There, også korrigerte noen på chatten deres at det var 217 k solgte total, da stoppet han spillet og gikk inn på steamspy og sjekket, så trakk han fra de ± antallet og sa , okay so if we go on lowest Numbers and take away steam blabla, They made 4,XX million dollars already, hope The fuck They dont spend Them on some starship futuristic shit like starship sciticent"

4 Likes

27,646

4,000 mer enn i går!

kamskje klarer vi 55-60 000 i dag ??

6 Likes

Dette på tross av en liten dropp i sales. Andre plass på Steam nå. Ser dere det samme som meg? Er på mobil… får ikke til å laste opp bilde.

1 Like

Vi ligger på 2.plass nå ja, bak “Tom Clancy’s Rainbow Six® Siege”, som har 50% rabatt nå, men igjen så ligger vi fortsatt over Ark(selvfølgelig) :slight_smile:

1 Like

Mest brukte ord på tekinvestor: ARK + HO :stuck_out_tongue:

2 Likes

Rainbow six siege har gratishelg frem til mandag. Vet ikke om en nedlasting for å spille gratis i helgen teller som “salg” på topplisten. Veldig godt mulig.

Nei, det er basert på omsetning

Med kun 17% rabatt hadde eigartalet til steam 113% auke under første steam summer-sale som Starta 11.Juni - kun eit par dagar etter release 2. Juni 2015.
Kan ha ei påverking mtp stipulering av salg for CE.

2015

ARK: Survival Evolved
Eiger før salg: 371,137 ±9,329
Etter salg: 791,111 ±37,955
Auke: 419,974
Prosentvis Auke: 113%
Fullpris: $29.99
Rabattpris: 17% ($24.89)
Omsetning: $10,453,153

2015 Winter sale

Kopiar solgt: 199 062
Omsetning: 3,22MUSD>
Pris: 16USD

2016 Summer sale

Men da så

Hallo! @Arcadia - selvfølgelig. Du har rett. Gratis helg! :smile: Så det nå.

I love the challenge of this game. Even when I die, it becomes a race to gather enough resources to craft a pair of pants before my mom walks by.

67,12% likes!

16 Likes