Har det vært noen diskusjon på det med at det er så mye “på stedet løp” animasjon?
Jepp, de har nok ventet med å tune det helt ferdig inntil skaleringen / størrelsene var landet helt ferdig (den bestemmer jo den relative hastigheten på animasjonen når figuren beveger seg på kartet).
Edit: så nå at du henviste til «løp på stedet». Det er jeg sikker på at de fjerner til launch ifbm. polish som det ovenstående.
Irriterer meg mye! Tror det er et problem med coden deres på motoren de bruker ?
Skjer d samme hær rundt 7 min, om du ser på robotene.
De har kommentart at dette er “fikset / utbedret” på YouTube-kommentarer som har påpekt dette. Gir mening at den typen polish utsettes til skalering mv. er ferdig.
Ja det ser veldig idiotisk ut. Greier dessverre å henge meg opp i slikt jeg også
Tja man kan jo det men jeg synes dette er basisfunksjonalitet man bør ta tidligere. Collision detection bør man jo ha på plass uavhengig av skalering (selv om det påvirker når det inntreffer) og jeg synes ikke dette er ren polish.
All in all, what we played of Conan Unconquered was a ton of fun. It’s obviously designed as a pick-up-and-play game, and it seems well geared for that. With tons of feats to unlock and extra challenges, it should keep players busy for a long time, especially with co-op in the mix.
37 min video!
Hmm synes nesten løpsanimasjonene har blitt enda verre jeg.
Kjenner jeg blir litt oppgitt over akkurat den detaljen.
Måste släppts något embargo. Massa klipp och artiklar.
Denna person har spelat mycket TAB :“yea, I’ma play this game for a pretty long time. It is that good :)”
Jeg begynner å få en god følelse for dette spillet. Ikke mye negativt som trekkes frem i omtalene. Og, gang på gang, slik @h3nk1 har mast om en stund nå, blir det understreket at spillet er gøy.
Jeg tror et spill som er gøy trumfer litt dårlige løpsanimasjoner de fleste dager i uken.
Jeg liker også mekanismene som er lagt inn for å trigge konkurranseinnstinktet. Challenge link fra kjente og ukjente streamere tror jeg trigger mange
Å kunne spille “mot” favorittstreameren sin og dukke opp på lista deres, er en mulighet mange er interessert i.
Techtree’et så kult ut.
Og coop da, jeg tror TAB-gjengen biter på så lenge spillet er bra. Og det har vk ingen indikasjoner på at det ikke er, enda.
Haus, haus. Og som det har blitt populært å si, jeg har posisjonert meg deretter. I hele år.
Det du sier her har jeg også sagt. Så 100% enig
Løpsanimasjoner bryr jeg meg katten om. Gøy faktoren derimot betyr egentlig alt.
Litt av greia er at animasjoner og polish kan utbedres med relativt liten innsats. Noe Funcom for øvrig har kommentert mange steder nå at har funnet sted / arbeides med.
Det bør det fokusere på også.
Det sagt, det vanskelige er å lage et robust, morsomt spill som mange kjøper. CU ser etter alle solemerker å dømme hittil ut til å være et sådant.
Det begynner å bli kort tid til launch nå. Skal ikke fikle for mye med ting så nærme launch. Bør ha kodefrys og kun absolutt nødvendige bugfiksing nå.
Noe som er så iøyenfallende burde vært fikset for lengst mener jeg. Og så aksepterer jeg at andre har annet syn på dette og at det selvsagt ikke er en veldig essensiell del av spillopplevelsen. Men det ser latterlig ut og hvis det er enkelt å fikse så burde de har gjort det. Case closed
I følge Funcom selv har det blitt utbedret, så gjenstår det å se om det er tilfelle i launch-build
Ja la oss håpe det