Er det noen som mener at et helt greit / eller bra - CU salg er bakt inn i kursen nå på lave 17,- ? Jeg ville ikke påstått det …- ergo så burde nedsiden være minimal og oppsiden fin-fin! (Akkurat det, oppsummerer mitt syn på Funcom generelt) Selv har jeg relativt lave forventninger til CU noe som virker til å være konsensus her inne / i markedet. Jeg tenker at CU, i beste fall blir en fin bonus, i værste fall, så får man ikke «utbetalt» denne bonusen eller kanskje det bare tar litt lengre tid. Jeg kommer uansett ikke til å trade på den (heller).
,MEN hadde jeg nå vært interessert i å kjøpe masse aksjer, så hadde jeg kunne spilt på denne «frykten» som kanskje kan spre seg blant «flokkdyr» når de ser at CU ikke selger på høyde med mer populære spill …
Igjen så kan det være greit å huske på at det er ikke all verden med reelle aksjer der ute for salg nå. Jeg er rimelig sikker på at vi det neste året kommer til å se flere store ta eller øke posisjonen sin. Da er det koselig at free floaten er liten / redusert.
Kursen var for 1 år siden 22,80,-