Ja, nei… Jeg kommer sjelden noe veldig langt utover den opprinnelige basestrukturen, så det der er rimelig heftig ja! Ser ut som om at han begynner å slite snart nå da
Da er dere utfordret! Går litt bredere ut enn kun TI
Challenge modus er en dark horse i dette spillet
Blæ må jo ha delux for å spille den der
What?! Damn… har de gjort det slik Håper de fikser opp i det!!
Her liker jeg payday2 løsning som er slik at han som hoster spillet; har han en dlc får de andre som joiner også “låne” den dlcen slik at de kan spille sammen. Smart løsing fordi da splitter man ikke spillerbasen unødvendig.
tar med metacritic
De som er mest mixed påpeker også at her er potensialet stort, men det trengs jobbing.
Jeg synes ikke gamer.no skriver spesielt gode reviews, på generell basis. Det virker som de har bestemt seg på forhånd hvordan spillet er. Jeg føler det er en litt pubertalsk måte å skrive på, veldig sinna, og bruke ytterpunkter og sterke metaforer. Han skrev jo også at han hadde gitt opp spillet etter en halvtime. Så jeg føler denne er ubalansert.
Men han har ett par poenger jeg er enig i.
- Du blir kasta ut på dypt vann med en gang, uten noen forklaring. En tutorial hadde vært en god ide.
- Det blir litt ensformig. Det kunne godt ha vært litt flere biomes, og variasjoner i terrenget.
Tror det er fordi du har valgt King Conan som helt.
Holder på enda han duden der. Wave 64. Nå begynner han vist ås lite da.
Du får prøve samme kart. Challange koden var 9VXJT79
Burde ikke spille noe rolle hvilke hero eg valgte
Lurer på om man må spille samme hero.
Skal ikke Conan låses opp etter hvert uten dlc?
Hva tenker dere med?
CU foran Layers of Fear 2 på GTS, og har 268 reviews totalt. 18 titler foran på listen er rabattert. Void Bastards, som ligger på nr. 4 GTS og ble sluppet samme dag, har 309 reviews. Flopp det også kanskje?
Warhammer:Chaosbane ble sluppet i dag og har kun 65% positive. Det har 199 reviews, men det er tross alt Warhammer. Flopp det også?
CU virker å gjøre det bra, men det er mange krefter som vil si at det gjør det dårlig…har dere blitt litt vel bortskjemte med spillslippene i det siste?
Sagt det før, det er en form for adhd som brer seg blant gamere, se på størrelsene til apex, fortnite, pubg osv, det må skje noe med en gang, færre og færre som finner glede i å få til noe som i utgangspunktet virker håpløst. Det er ikke som i gamledager da vi måtte lage krigsspilla sjæl med plastikkvåpen i skogen, pang pang du er død
Var rimelig populært med quake og unreal på slutten av 90-tallet og litt senere. Kan ikke si noe annet enn at apex legends er litt tregt til sammenligning
Quake og Unreal var konge, ingen tvil om det. Men Duke Nukem 3D var det beste
Samme med World of Warcraft. I starten måtte man lese questene og lete litt etter de/det man skulle drepe/finne. Nå er det questtracker og superrask travel hit og dit etc. Spillene skal nesten være selvspillende og rewarden skal være legendary hver gang.
Artig å se folk som er skikkelig hardcore RTS-ballers