Har denne vært på forsiden av spillet hele tiden eller kom det med patch?
Jeg er han som ventet løpet ut på Duke Nukem forever og storkoser meg en gang i året og runder det
Den kom med patch
Dag 2 med 75 reviews og fortsatt innenfor forventningene
Gøy å se at Myz normalfordelingen for dag 2 treffer nøyaktig med antall reviews for CU
Må si jeg er positivt overasket over at CU ligger på 74% positive reviews.
Ja lite överraskad är man allt men lagt 10+ timmar i spelet och de är ett helt ok spel som förtjänar 70+ i betyg.
Blir tyvärr svårt att räkna antal sålda iom review knapp kom i spelet inatt. Detsamma gäller för MYZ där man fått dra ner ration rejält. Men fram till nu så har 70-80 funkat på CU. Vi får se hur reviews ser ut framöver.
Da er det iallefall ikke et dårlig spill ihh til de som har valgt å prøve det.
Da må man få flere til å velge å gi det en sjanse. Inkluder den dlcen i standardutgaven, legg dere flat og beklag, samt refund de som allerede har betalt ekstra. @Funcom
Volum>Pris
Er det RedEye som har satt forventningene?
Linken på forsiden må vel ta litt av æren for det.
Nå er det bare å krysse fingre for at spillet ikke gjør et svalestup på GTS allerede.
Ser egentlig ikke så veldig bra ut. MYZ falt ganske bratt ned fra det nivået CU er på allerede.
@tcb888 forventningspoll her inne på TI.
@Krafer ja, eg forbereder meg på ett svalestup.
Nå er det spennende å se hvordan funcom håndterer de tilbakemeldingene de har mottatt. Klarer de å rette feil uten å introduserer nye så kan dette bli en fin beskjeden pengestrøm.
De er på ballen når det gjelder å fixe stash. Enda en ny patch er ute:
Player units will now automatically attempt to extinguish fires if they are nearby. When explicitly ordered to extinguish a fire, ordered units will drop the order after the fire is extinguished (instead of waiting for another fire to hit the object). We will be evaluating this for further improvements in our next update.
Bra de fikset den med brannene. Mange som klikket pga det…
SORCERER:
– Base health reduced to 70 (was 90)
Spørs om den kom på bakgrunn av KenseiTVs 62 waves i går x)
Alle skal få… bli utfordret
25 var nok da. Tar litt tid
Skal prøve den når jeg har fått gjort ferdig den jeg holder på med.
#43…boble boble
CU er så sjukt bra. Fikk en kompis til å kjøpe det i dag også. Dette er underdog Deluxe
Hvor mange her som har kjøpt spillet? Er en hundrings for dyrt for min smak?
Det er vel dette som er håpet.
At de som har kjøpt, og liker singleplayer, tvinger en kompis eller to til å kjøpe for coop.
Skulle kanskje gitt rabattkode al’a 2-pack til de som har kjøpt. Så har de insentiv til å kjøpe et spill for å gi bort.