Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

Har kjøpt 4 kopier :stuck_out_tongue:

4 Likes

Endelig et spill for oss som ikke liker å bli holdt i hånda av alle mulige hjelpemidler. Dette er så forbanna bra nostalgi. Hvis de nå bruker CU assets og bygger en Dune 2 / Dune 2000 remake så kommer vi til å vasse i penger

1 Like

1 Like

Liker spillet og klart normal 3 ganger, prøvde meg på denne featen tidligere og fy fader da er det fort gjort at en front glipper :nerd_face:
image
@arcone
image

7 Likes

Ser litt bedre ut sånn😝

Ikke klag på prisen, si heller at kvaliteten er for dårlig. Alle spill er verdt 300 spenn. Eller kjøper vi pappvin til 199 for 3literen når vi skal kose oss?

1 Like

Etter å ha spilt det nå en time synes jeg det er såvidt ok.
Menyen og solo select og lobby, alt ser litt ut som template på mac-dvd burner.

Siden jeg har erfaring med C&C er spillet lett å forstå for meg, så det er greit.

Tower-defence stilen var litt skuff, men det er ok. Jeg ville heller hatt klassisk 4x (eXplore, eXpand, eXploit, and eXterminate)
for så marsjere mot en eller fler baser. Og jeg håpet på mer story ala starcraft satt i conan universet.

Heros er litt underwhelming og for få selv med Deluxe.

Blir liksom ikke grepet etter en time spilling. Men ser at mange sier det blir bedre etterhvert. Ikke fiasko, ikke suksess.

2 Likes

Ja, jeg sitter her og spiller fortsatt :joy:

1 Like

Var langt ifra imponert etter en time selv heller. Kom seg egentlig først etter 2-3 timer (har vel rundt 6 nå). Sliter litt med å finne balansen mellom økonomi og forsvar da. Litt vel offensiv på økonomi og ekspansjon nå så gått på et par smeller :flushed:

Reklame i Conan Exiles

image

9 Likes

Nytt för idag? Fanns inte det vid release?

Det har nok vært siden release.

Så denne dukket opp på reddit, top comment: “Where did this come from? How have I not heard about a Conan RTS made by some of the original Command and Conquer team?”

Ellers ganske positive kommentarer faktisk.

3 Likes

https://www.twitch.tv/shad3less

^ wave 23/25 i Co-Op på extreme difficulty.

Ganske drøyt :eyes:

Se hvor utbygget de er på kartet:

Og rolige 17 millioner i score:

3 Likes

Ser at flere og flere har knekt koden for hvordan det skal spilles/rundes. Har Petroglyph/Funcom sagt noe om ambisjonene med spillet? Hvilket nytt innhold ser de for seg å utvide spillet med?

Spillet har potensiale for greatness!

3 Likes

Funcom ser nok an hvordan spillet selger før de kommuniserer noe rund veien videre for CU og evt. betaler PG for å utvikle nytt innhold.

Det sagt så kan det hende Petroglyph allerede har innhold i bakhånd som er klart til å slippes som DLC / gratis snacks når de mener det er hensiktsmessig.

1 Like

De bør vurdere å utvide orginalspillet og droppe en DLC til fordel for godstemning hos spillerne.

Edit: Funcom hadde god suksess med det for Conan Exiles, snakk om å snu skuten, for der var det mye dårlig stemning det første året.

2 Likes

Kan man prøve flere ganger på samme challangen?

Sånn hvis man feks. har hatt en litt uheldig start :flushed:

Det får eg inderlig håpe! Har ikke prøvd selv enda

Ja det kan du Krafer

1 Like