Hvis CU skal vise seg å være det “dårligste” spillet til Funcom 2.0 så er jeg uansett fornøyd med den nye standarden.
Jeg og mine rts-venner har kost oss masse med spillet allerede; og jeg gikk for dlc pakken #pay2win.
Eneste jeg syntes var negativt med DLC var faktum at DLC character var ranged - og den eneste ranged hero i spillet. Han var ganske drøy i trusen når han får stå trygt bak murene og slakte i vei uforstyrret.
Ser frem til at de ekspanderer med nye biomer, flere heroes of nye fiender (ikke det at det ikke finnes nok av dem).
Ser også frem til litt mer polish. Mer flyt i bevegelser og et par tweaks på hvordan hero slår/gir skade. Her bør de blod-kopiere movements og dmg-systemet til League Of Legends
De bør også adde 2 nye skills til hver hero hvorav 1 er mer utility basert (stun,dispell, fear etc) og 1 ulti (mega AoE, super Nuke, super Heal) som er låst bak hero progress. Akkurat nå gir det deg ikke særlig å lvl heroen etter du har fått skillen din…
Jeg tror absolutt de kan få et meget bra produkt etterhvert med riktig fokus.
TAB var først ute med sjangeren og fikk høstet den første hype-bølgen; men allerede nå har Funcom et bedre produkt enn det TAB er; så jeg ser totalt sett positivt på denne launchen og dette spillet