Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CondAlign

Mange spennende inputs her. Avsluttes med å nevne at det kommer en investorpresentasjon innen oktober.

image

4 Likes

Ser også forsåvidt at det ligger inn +20k på 17kr, så åpenbart at den operational updaten traff…

1 Like

COND: Invitation to a Company Update and a visit to the Company’s laboratory and production site

CondAlign is pleased to invite you to both an investor update and a tour of the Company’s laboratory and production site on Wednesday the 3rd of November 2021.

The tour will take place at 09:00 CET at the Company’s premises, Bøkkerveien 5, 0527 Oslo, Norway.

The investor update is hosted by Sparebank 1 Markets and will take place at 13.00 CET. It will be digital and held in Norwegian.

The company will be represented by:
Bjørn Maarud, CEO
Henrik Hemmen, CTO
Tom Hvammen, CFO
Harald Wahl Breivik, VP of Sales
Ole Eikeland, partner CorpCann, IR/Moderator

Please click here to register for the investor update: https://attendee.gotowebinar.com/register/286600218766524939

To participate on the tour please send an e-mail to investor@condalign.no

4 Likes

Noen her som får blitt med på omvisning? Skulle gjerne vært med, men er forhindret.

Hadde vært artig med et lite referat fra bedriftsbesøket.

Q3 om en times tid. Noen som er på omvisning her i dag?

Er vel i morgen

Det stemmer. My bad.

Argh. Da er det ikke sikkert jeg får blitt med på nett heller.

Slider fra oppdateringen

5 Likes

Forventer første avtale inneværende år, eller inn i q1 '22.

Rammes av chip-mangel
Rammes også av Covid

skal ikke hente med kapital med det første. Jobber med soft-funding. Har cash de neste 18 mnd. Lover at det skal ha skjedd MYE innen den tid.

Prøvde å få svar på spørsmål om de har avsluttet noen studier, men den tok de ikke med.

Pr i dag har de 3 fremskredne prosjekter som alle har gitt positive resultater underveis. Kjøling av bilbatterier som det mest potente

2 Likes

Presentasjonen var omtrent så bullish den kunne være uten at de kunne presentere en avtale

2 Likes

Noen har ute hoven på 17. Greit med litt handling i aksjen

1 Like

Skulle gjerne hatt litt mer midler til denne…synes det er spennende å kunne komme inn på så lav MCAP når de virker så nære å kunne lande sin første kontrakt. Kult at det er samme plattform for flere produkter også!

Ja her er det bare å ruge rolig på aksjene. Antar vi ser klekking på nyåret, og da blir det nok liv.

I sommer kom denne i forbindelse med TIM (Thermal Interface Material):

“Phase I was initiated in 2020 and finalized in Q1 2021, delayed due to Covid-19. The target of phase I was to confirm that CondAlign’s technology is compatible with the customer’s materials, and to demonstrate a positive effect on performance. Following successful results from phase I, the customer has decided to move forward into phase II. The main target of phase II will be to define a material that meets both cost and material property requirements through further development of process and material mix. Phase II is anticipated to be finalized during Q3 2021, and if successful a further product development cooperation is expected.”

I dag bekreftet de langt på vei at dette går rette vei (tilbakemelding fra kunden om at det virker som tenkt), selv om de ikke sa noe om at fase II var avsluttet.

Jeg tolket det dithen at det er rett rundt hjørnet, og at forhandlingene om avtale straks starter, om det ikke allerede er i gang.

Edit:
Mcap på kurs 17 er vel fortsatt under 250 mnok.

Med sikte på 150 mnok i omsetning, og 70 % EBITDA tenker jeg det tar fyr på første avtale.

3 Likes

Her hele presentasjonen

Og her skal det være mulig å se opptak av presentasjonen. Anbefales for den som ikke fikk sett.
https://register.gotowebinar.com/recording/648921186397972751

Siden 3.11 er det omsatt ca 230k på kurs 17. Blir artig å se hva som skjer på listene neste dager.

Oslo, November 8, 2021 – CondAlign AS signs a Concept Phase Agreement (CPA) with a global manufacturer of displays for upgrading their display system by integrating CondAlign technology. The companies intend to sign a license agreement during the term of the CPA.

“This agreement shows that large global players acknowledge the great potential of our technology. Securing the agreement with this tier-1 global technology leader is an important and planned step in the implementation of CondAlign’s strategy to secure license revenues in multiple markets”, says CEO Bjørn Maarud in CondAlign.

-Performed comprehensive testing
The partner has during 2020 and 2021 performed internal testing on materials from CondAlign. Following positive results, the partner has decided to initiate a comprehensive project to integrate CondAlign technology into their display system.

-Partnering to commercialize product
The CPA covers all phases up to and including industrialization and commercialization of final products. Product design will conclude in June 2022, whereafter industrialization, commercialization and license negotiations will commence.
As part of the project, the partner will immediately install a CondAlign Remote Station at one of their facilities. The CondAlign Remote Station allows customers to reduce their development time significantly when integrating the CondAlign technology. The installation of remote stations further allows CondAlign to increase the number of customer engagements in parallel.
CondAlign will receive payment for Remote Station rental, product design services and engineering.

-Improving performance of displays
“With this project our partner is targeting an important upgrade to their display technology. Implementing CondAlign technology will improve product performance and robustness, enabling the partner to strengthen its market position.”, says CTO Henrik Hemmen.

For further information, please contact:
Bjørn Maarud
CEO
bjorn.maarud@condalign.no
Phone: +47 900 20 724

About CondAlign
CondAlign is a Norwegian technology company developing conductive films for highly efficient directional conduction of electricity, heat and industrial gases. CondAlign’s patented technology enables the development of new break-through consumer products as well as industrial applications. The company has a license-based business model and targets high volume markets.|

4 Likes

Det var en hyggelig start på uka!

Trodde vi skulle se avtale på bilbatterier først, men her er det altså display-produsenten som tar det videre.

Likte spesielt denne - Her putter de skin in the game!
“As part of the project, the partner will immediately install a CondAlign Remote Station at one of their facilities. The CondAlign Remote Station allows customers to reduce their development time significantly when integrating the CondAlign technology”

Så hvem kan dette være?

Fra den første presentasjonen jeg har tilgang til (februar '21) ligger disse;

Siden denne kunden satte i gang i 2020, så er det nok en av disse 7.

Medium sized European company vet vi ikke hva driver med, så det kan være dem. Jeg holder en knapp på Samsung eller Eink.
Samsung-caset er nesten for godt til å være sant (men for all del ikke usannsynlig). Jeg lander jeg på Eink.

4 Likes

Overraskende og hyggelig at første nyheten kom i denne vertikalen.

Ser ut som kjøperne må begynne å steppe opp om det skal bli aksjer

Fikk et tilbud om å selge mine aksjer på 20 kr, men takket nei

3 Likes

Det tror jeg var lurt.

Dagens melding mener jeg langt på vei derisker hele investeringscaset. Avtalen inkluderer industrialisering og kommersialisering.

Som nevnt tidligere i tråden her, så skal det bare en enkelt avtale til for at dette skal bli god butikk. Denne CPA’en, sammen med det som ble kommunisert på siste q om bilbatterikjøling, tilsier at reprisingen burde starte nå. Men det er lite skriverier og oppmerksomhet å få. Er det noen som i det hele tatt har skrevet om dagens avtale? Jeg finner ingenting.

Lenge siden det har vært noe volum på kjøpersiden, men det kom litt i dag. Vet du hva etterspurt volum var på 20 @zappa66 ? Mer enn de 10k som er omsatt i dag? Synes det virker for tynt til å engasjere ringerunde.

1 Like