Ny pod… Litt Q3 relatert 9min (har ikke hørt den ferdig selv)
17,2kr… Sr bank har 35 kursmål… 100% oppside
119% oppside nå. Bedre vri. Porteføljen min fikk høyere oppside i dag for å si det sånn.
Ja, her er det nok manglende omsetning som drar kursen ned👍 mye som er på tilbud for tiden… Skulle gjerne hatt mer cash kjenner jeg😅 kan nok falle mer… Men det gjør jo alt for tiden
Holder seg pent over 200MA - motstand på 19,5. 50 MA på 19,8.
Kan se ut til at 50 MA kan få et momentumskifte. Vurderer kjøpe inn litt mere.
Gleder meg til å følge denne videre i 2021. Mange meglerhus har i dag tro på at denne kan doble seg.
Er ekstremt bull selv, dumt ikke flere får øynene opp for COV.
I mine øyne virker Contextvision sykt attraktiv om de får det til, software er skalerbart.
Lisens som drar inn en forhåpentligvis økende jevn kontantstrøm.
DP distribusjon er i gang.
Om cov klarer å levere bra produkter, fortsetter å utvikle seg, så er det bare spørsmål om tid før kursen går.
Spennende og viktig teknologi.
Bidrar ikke med noe ny info, men noen tanker:
Ett skritt nærmere vaksine, mye gikk opp i dag, ikke contextvision… Selv om dette egentlig er veldig bra. Når vi får vaksine godkjent og vi kommer over dette viruset vil sykehus ha bedre tid til andre viktige saker som å bestille COV sine flotte software løsninger
Om ikke kursen viser at vaksine er bull for contextvision også så vil jeg påstå at det er.
Tror helsesektoren vil få en større standing og bli viktigere fremover, god helsetjeneste er ekstremt viktig for velferden i alle land
Fillippo er samme som er i podcasten, ser ut som contextvision prøver å promotere litt
Fantastisk, denne aksjen trenger litt nyhetsflow og PR! Potensialet et massivt, og det er helt villt at ingenting av fremtiden er priset inn her.
Bare la den holde seg nede frem til 2021, så man kan akkumelere i ro og fred.
Ja, tror vi må vente å se når inntektene kommer fra DP, hvor mye cov klarer å ekspandere etter covid.
Lisensbasert software er jo en genial og enkel måte å bygge økende omsetning på. Jeg tror neste årene kan bli fine
Denne kommer. Her er det bare å kjøpe på billigsalg. Når vaksiner er på plass og Covid-19 ikke er en trussel lenger vil veksten i selskapet ta seg opp. Utvikling av DP tarm, lunge, osv vil komme etterhvert. AI er fremtiden innen helse. Fære patologer med tiden vil øke behovet for raskere diagnostikk.
Solid selskap med faste lisensavgifter på produktene sine.
God kjøps interesse. Over 25k aksjer på 20 ble besluttsomt tatt ut på ett blunk. Nye kontrakter innen DP?
God både salgs og kjøps lyst i dag…
3 nye youtube videoer ute siste ukene, så denne… De promoterer hardt for tiden, håper det snart fører med seg noe spennende. Håper vi snart får noe positive nyheter så kursen kan klatre litt igjen.
En av julefavorittene til Petter Hermandsrud.
er det CONTX som de har analyse på idag kreinh?
Nå ble jeg litt i tvil… Plukket opp fra HO.
Den er en av jule favorittene
Er bare å kjøpe idex da, mange som biter på disse analysene…