Nytter lite med luftige analyser når man kaster vann på bålet. Ledelsen har litt å lære av NEL når det gjelder investor relations. Der kaster Løkke bensin på bålet. Så pass at kursen er over 30 når Pareto mener det stemmer bedre med 8kr.
Hvorfor ContextVision er på børs kan man lure på. Hadde vært fint å høre fra selskapet også mellom kvartals rapportene, slik at de kunne orke å hive på noen pinner på ilden før den slukner helt.
Ikke for å være stygg, men tror du har misforstått her.
- Opp 1000% på 10 år er HEFTIG.
- Forskjellen på NEL og contextvision er at NEL er avhengig av emisjoner for å overleve, dermed må de hause. Contextvision går i pluss er solide og store. (De som hauser mest er de nye og de som trenger kappital og emisjoner)
Det vil sannsynligvis ikke komme noe fra contextvision frem mot Q4 pga svenske regler om stille periode 30dager før kvartalsrapporter
Contextvision er som flere av de litt mer veletablert selskapene rolige og kjedelige helt til enten kvartalsrapporter eller om det kommer noe viktig nyhet. Ellers kan de være kjedelige.
Jeg for min del er glad jeg får kjøpe inn nå på “billigsalg”
Ok. Skjønner nå at jeg må akseptere at det er en viss rytme i denne aksjen. Jeg er ny i ContextVision (ett halvt år) og ser at om man får timingen rett er det muligheter for å gjøre noen kroner på svingningene. Selskapet er bunnsolid og går med overskudd. Ingen fare for emisjoner… Oppkjøp er en mulighet man ikke kan se bort ifra, om prisen er god. Jeg sitter fortsatt med…
er enig i at kursen har vært kjedelig i det siste, men har personlig veldig tro på Q4. Få en oppdatering på salg, planer osv:ok_hand:
Vel… hvis man ikke har sett eller hørt om caset Contextvision så tror jeg det kan være meget interessant å lese den analysen. Tror denne blir meget bra til sommeren/høsten. Men jeg har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på innen dp. Contextvision har jo utviklet AI software for å finne kreftceller ved prostatakreft men hvem utvikler hardwaren? Eller kan det integreres i eksisterende systemer? - jeg har lest at man ikke trenger å installere noe hardware men at det kan lastes opp i en form for skydatabase
Noen som vet hva som skjer med Context idag? Får ikke opp kursen idag
Ser ikke ut til at aksjen er omsatt enda bare
Det hadde du helt rett i
Akkurat 2 måneder siden forrige børsmelding. Og det var “Financial calendar”. Ønsker ledelsen høyere aksjekurs får de legge ut når de får kontrakter. 3 måneder imellom hver kvartals oppdatering er for lenge uten livstegn fra selskapet. Ledelsen ser ikke vitsen i å gjøre ContextVision lekre når selskapet ikke trenger penger via emisjoner. Hvorfor er COV på børs egentlig når emisjoner ikke er nødvendig? Er det for å selge selskapet? For å bli sett? Noe her som ikke jeg skjønner? Håper kvartals presentasjonen blir bra…
CONTEXTVISION: Norne kutter kursmålet til NOK 25 (27), gjentar kjøp.
Norne ser tydlivis ikke lik stor oppside lenger.
Kontakt IR/ selg om du ikke er fornøyd
Interessen tar seg opp. 22.50kr. 11.5% opp. Noe på gang?
Endelig en mulighet til å komme seg greit ut av denne smørja
Er handelen stoppet? Auksjon modus på Nordnet
Var vel dette som dro opp kursen i dag?
Det blir ulik info i markedet. Mange ser etter utgang i denne etter kursstigning og slår til på salg når de ser at ingenting er børsmeldt. Burde påtales…
typisk… solgte ut for en liten trade på en uke… dagen etter kommer dette… har hatt aksjen i ca 8mnd… det var ikke snilt ( + traden går dårlig for øyeblikket…)
Gleder meg til å komme inn igjen i contextvision… veldig spennende selskap
Neste uke blir spennende… det var også kjekt å se at den klarte å holde seg i pluss på fredag etter en fin oppgang på torsdag… den neste store motstanden er vel ca 23,5… men samtidig så er dette min long long aksje så stresser ikke da jeg har stor tro på selskapet… men alltid kjekt når det går opp
Det har gått ett halvt år siden forrige insidekjøp. Tipper tiden er moden etter slipp av 4Q tallene i morgen… Endelig får vi en orientering igjen om tingenes tilstand.