Bare fortsett å oppdatere
Jeg husker du har nevnt countinghouse før, men har ikke sett denne tråden før nå. Har uansett ikke hatt tilgjengelige midler på evigheter, og har følt meg litt stuck i de posisjonene jeg har.
Jeg har dessuten ikke helt tid til å sette meg inn i så mye crypto, det tar ekstremt med tid!
Når det er sagt skummer jeg gjennom mye info på kort tid og gjør meg opp en kjapp formening, og selv om det tilsynelatende er et interessant prosjekt (helt klart, så ikke tro at jeg disser dette på noen måte), så er jeg litt skeptisk. Mest fordi det ser ut som at det er ekstremt lite volum. Men om algoritmer osv funker er det jo helt gull
Men man vet jo aldri om en rapport er sanne eller ikke. At adm dir har blitt kompis kan være veldig fett, jeg håper og satser på det, men siden jeg vet at verden er full av både gode og ikke så gode folk og jeg ikke personlig har noen tillit til denne personen velger jeg å være litt skeptisk. Håper du er det også, i hvert fall litt!
Jeg får ikke kjøpt noe nå, og trenger å bruke impulsiviteten når jeg er fokusert på krypto (noe som er veldig sporadisk om dagen) men håper å kjøpe for en liten slant. Jeg har knalltro på krypto som konsept, og hvis dette kryptofondet klarer å algoritmetrade med scalping som strategi så er det jo klart det er penger å tjene på det. Jeg merker jo selv hvor vanskelig det er å finne riktig pris, at jeg ikke har tålmodighet osv. Jeg er veldig forskjellig fra vanlige tradere på den måten. Jeg betaler gjerne et par prosent ekstra for å være sikker på at jeg får kjøpt, fordi jeg av natur er en “buy- and-hold”-er.
Har ikke tid til å trade aktivt, så da tenker jeg heller at hvis jeg vinner så har ikke de få ekstra prosentene så mye å si. Veldig amatørmessig men sånn er jeg. Jeg handler veldig ofte på overtid, flere timer etter at jeg skulle lagt meg!
Uansett: fortsett å skrive, så har du også en dagbok for din egen del. Det er garantert andre på Tekinvestor som følger med på krypto litt fra sidelinjen. Slike poster som dette faller litt igjennom fordi de ikke handler om kryptovalutaer man kjenner fra før, og når man skummer gjennom for nye tråder mister man selvsagt en del.
Tvi tvi! Håper det blir bra, og kommenter gjerne volum osv. Jeg er ikke så interessert i linker, mer i dine betraktninger og hvilke metrics som har gjort at du ville investere her. Hadde jeg hatt ork til å logge inn på flere ulike exchanger, selg BTC, kjøpe ETH, overføre til Etherdelta evt åpne ny konto, for så å handle akkurat nå, så ville jeg gjort det. Men siden jeg må vente kan det hende det blir glemt eller utsatt på ubestemt tid. Men fond er helt klart min foretrukne måte å handle i krypto på, og algoritmefond som dette kan jeg godt tenkte meg å kjøpe i hvert fall litt i! Beklager lang post.