Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Countinghouse fund (CHT) - Krypto hedge fond

Ja audit blir bra. Spesielt for de som ikke har snakka så mye med teamet.
Mulig de vil helt ut ja, eller resterende bounty hunters som ikke helt forstår hva det går i :stuck_out_tongue:

Det er jo forresten ikke gitt at audit går bra… Det burde vi ta med i betraktningen. Jeg synes også det er lite betryggende at de ikke kan vise fram noe mer håndfast fra tradingen. Noen skjermbilder eller noe annet som viser at “Minti” jobber. Korte videosnutter som viser løpende gevinster eller lignende. Men algoritmehandel finnes jo, så det er jo selvsagt mulig at disse gutta har utviklet noe som funker.

Selvsagt. Det er hele poenget med revisjon , å fjerne den usikkerheten mange sitter med. Men inntil det er en utført revisjon av ett firma som gir tillit, er usikkerheten like stor som om de ikke hadde en revisjon i vente. :slight_smile:

Forøvrig ny rapport :
https://www.countinghousefund.com/single-post/2018/11/22/Weekly-Update-Report-23

Har ikke kopiert inn rapportene i det siste. Går fortsatt bra :stuck_out_tongue:

Audit er det stor fremgang på. Håper den er publisert før jul, men ingen garanti da det nærmer seg veldig.

I tillegg kommer Tim til Stavanger 5 januar!
Så om noen har lyst å besøke Stavanger, møte sjefen for fondet og drikke øl og spise send meg en pm! :slight_smile:

Og nå fikk vi akkurat vite at en trippel short gikk inn, så kan bli en flott uke :slight_smile:

9,226% denne uka! Måtte bare dele det da. I tillegg var det en rimelig flott short som nylig gikk inn og har gitt oss en tidlig god start på neste uke :slight_smile:

Har de hatt audit? Hvem skal utføre auditen?

Kanskje @Ginzink kan svare på det? Vet bare at audit er ikke gjennomført enda.

Audit vil bli utført før jul om alt går etter planen. Da av ett selskap som på papiret (for mitt utrente øye) ser bra ut. Ikke ett svært multinasjonale ett selvsagt. Men navnet på selskapet er ikke delt offentlig enda.

Aldri hørt om siden, men kjekk lesing for de interesserte.

Ikke flere Tekinvestorer som vil bli med på åpen bar og mat i Stavanger? Det blir hos www.paakornet.no
Selvsagt kun for folk som er interessert i fondet, ikke bare i gratis øl :stuck_out_tongue:

Vi blir rundt 25 stk fra Bergen, Stavanger og Kristiansand. Tim lander sent så han er ikke på plass før litt utpå kvelden forøvrig.

Helt grei uke. Blitt litt bortskjemt så føles ikke så mye da haha :stuck_out_tongue:

Gjør det litt mer troverdig at den ikke skaffer 10-15% i uka også spør du meg :slight_smile:
Men som @VargVemund var inne på ville det vært interessant å vite litt mer om hvordan boten er satt opp, hvilke kriterier den har for kjøp / salg / long / short osv. Finnes det?

Det er ikke delt, og kommer trolig ikke til å deles noe særlig detaljer. Det eneste de har sagt er at den har en liten short bias. Men det blir spennende å se hvilke detaljer som kommer med i revisjonen!