Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Countinghouse fund (CHT) - Krypto hedge fond

Velger å ta skadefryden humoristisk som den sikkert var ment som hehe :stuck_out_tongue:
Synes selv de gjør så mye rett, men buyback skulle hatt kortere tid. Stigning når vi har flatt marked er dårlig. Ved hopp er den god men langt fra selve hoppene. I Bull vil man tape på å holde cht fremfor vanlig krypto. I flatt tjener ikke noe. I bear er hvor cht skinner. Profitt er bedre en I aksjer, men så er volatilitet de trader på en del større også da. Men er du ferdig så ser jeg den, var bare nyttig med diskusjon med noen som har ett helt annet synspunkt. Takker for tiden du brukte :slight_smile:

For de som holder er det ett veldig viktig brev denne uka! Restrukturering av fondets struktur på vei.

1 Like

Endringene skjer ikke før fondet når en viss verdi? Finner ut på Telegram men kanskje greit å nevne her.

Endringene skjer når det er klart. Ett bra tegn for at dette har vært reelt hele tiden tenker jeg :wink:

1 Like

Men hva som blir resultatet vil nok også ta lang tid å vite. 2 uker med innsamling av innspill, og de er det ikke få av allerede hehe. De har allerede indikert at det kan ta tid.

1 Like

Tviler litt, men i tilfelle noen skulle gå innom tråden.
Det er nå en pause i buybacks, og de som skulle fått allerede må vente på restrukturering før det utbetales. For nye er dette dette ett massivt rødt flagg, så vil poengtere det.

Sover fortsatt godt selv, og regner ikke med Evil skal få spise popcorn. Men det er kun synspunkt fra en investor, og man bør gjøre grundige undersøkelser om man vurderer å gå inn slik situasjonen er nå. Det er billig på børs av en grunn :slight_smile:

Edit:
Og så er det jo en del mer som har skjedd. Men om det bare er jeg og Varg som er inne/interessert så orker jeg ikke legge ut da vi er oppdatert :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hvordan går det her? Mulig å ta ut “profitten”? :popcorn:

Trodde det var @Evilfreud som skulle frem med popcornet :joy:
Nei ingenting nytt offisielt, skal komme ett brev/blogg med mer informasjon i dag. Men kan se ut som det blir utsatt, legger lenken til det her når det kommer. Bumper ikke tråden uten at jeg har nyttig informasjon :+1:

Bruker ikke krefter på ting jeg ikke har trus på. Radiostillhet sier jo det meste :slight_smile:

Håper dog du får tilbake pengene dine

2 Likes

Her kom det faktisk som planlagt :slight_smile:
Må lese det mer grundig senere selv, men greit å bare få det delt.

Fram med popkornet folkens!

Sprakk bobla?

1 Like

Her fikk du rett ja desverre :frowning:

WR-E , Sino Agro og CHT.

Føler jeg har en hitrate her som er ganske god.

Håper dog tapet ditt ikke ble for voldsomt.

1 Like

Høre med deg før jeg investerer i noe som ser bra ut neste gang høres det ut som…

1 Like

Hva skjedde? Er det noe sted jeg kan lese noe mer om dette?

Date 03/12-2019
We have confirmation from JFD that they have never heard about Countinghouse. If you would like to report to ASIC use this link https://asic.gov.au/about-asic/contact-us/how-to-complain/report-misconduct-to-asic/?fbclid=IwAR1BXqONFWRheq15ZspjK991FfM8mpU6uFC2wzMM2MU-u0_lCWdlQKYXdS8 and reference number #9992268. Thanks

——————————————————————————————

Date 03/12-2019
Also:
I have an update from Adelaide:
There’s a search out for Tim by local police. They said ASIC are the ones who will deal with this and they’ll escalate it to federal police who will assist. Adelaide police reference number is: SAI1900283373.

If everyone residing in Australia can file reports as well that should help escalating this. I hope also everyone else can report this to their local police and give them the reference number. Try to convince your police to add pressure on Adelaide police to follow up this asap. Thanks

—————————————————————————————
From Dagamoo: Date 04/12-2019 16:09 GMT+1
Hi All

Today I have spoken with one of the fiat investors, who has advised that a group of fiat investors based in Australia are ready to engage a lawyer to go to the courts to get an injunction on Tim and to order all his assets to be frozen.

They will be speaking to the lawyer tomorrow to get an exact cost but expect the cost of going to the courts to be approx 10k AUD (6.7k usd) with further costs to have a forensic analysis of all records received to establish any assets and location, obviously this depends on the complexity and volume of documents received.

We expect the lawyers to ask for a retainer of 20k Aud (13k usd) in order to undertake all this work.

A decision on the next steps will take place once a full picture has been established.

The law firm will only represent those who have contributed to the costs of the proceedings and with time being of the essence it’s recommended that the lawyers proceed ASAP.

As such I am looking for confirmation from all involved of their intention to pursue Tim and the team for this scam.

13k is 100usd per person if 130 people take part (quick math).

On the basis of 100 usd per person, please privately message me confirming your intention to take part in the law suit.

The money will be paid direct to a trust fund held by the law firm, and any left over will be disbursed back to those who have contributed.

I’ll call the law firm myself in the morning and discuss with them the best way to get the funds to them directly and ensure they allow investors the opportunity to contact them directly to ensure the legitimacy of the firm and the suit etc.

Time really is of the essence so cut off time for confirmation of participation is set at midnight Australian eastern time which is 24 hours from now

FYI. All investors engaging the law firm will have to provide personal details to the firm to proceed and as such will be part of the public records.

cheers Hi folks getting shit loads of pms I’m busy with other things and don’t wan to miss anyone. So can you please add your tg name to the google sheet attached. Hopefully it works

1 Like

Pinned message i telegram.
Kort oppsummert sa Tim han hadde solgt til jfd. Vi fant så ut at jfd aldri hadde hørt om cht.
Tim påstår (fortsatt) at han er lurt av “offshore crooks” eller insider I jfd.
Rettsak pågår hvor investorer har saksøkt Tim,mike, Chris og fondet.
Om Tim hadde snakket sant, burde han enkelt kunne bevist at midlene eksisterte.

Jeg og varg har også meldt saken til spesialenheten for finans til politiet i Norge.

1 Like

Exit-scam altså? Wow. Det selv når han fyren (Tim) kom til Norge og bød på seg selv?
Det er ganske ballsy. Dette må være en av de mer sofistikerte scammene i krypto jeg har sett.

Han var i Norge, og besøkte familien min ja I tillegg til å treffe investorer. Døtrene våre sendte filmer til hverandre. Han postet også en del bilder i offentlig telegram av familien sin. I tillegg besøkte han investorer i flere andre land.

1 Like