Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Countinghouse fund (CHT) - Krypto hedge fond

En ponzi er basert på at det kommer inn nye investeringer, der failer allerede cht ponzi testen…de trenger ikke nye investeringer, men betaler ut buybacks isteden.

Ponzien kollapser ikke før folk slutter å sette inn ferske penger. Her er det vel fortsatt fin tilstrømmning av ferske penger.

Det er ikke lenger mulig å investere i fondet

Det var kun mulig i ico. vil du ha tokens nå må du kjøpe av andre tokenholders

Ok, får håpe jeg tar feil. Men for mange varsellamper her.

1 Like

Takker igjen for innspillene dine. Føler tråden er ganske komplett nå. Det er mange talentfulle folk her på tekinvestor, for min egen del er synspunktene deres det jeg i størst grad får utav denne tråden. Tenker det ikke er vits å poste vanlige rapporter lenger da potensiell profit allerede er synlig , men skal heller poste når det er nyheter som kan være til hjelp med å vurdere om det er lav nok risiko :slight_smile:

4 Likes

B[quote=“Evilfreud, post:59, topic:10507”]
Avkatningen, den er meget høy over tid og dette leder til spørsmål 2.
Hvis noen har funnet en genial måte å tjene penger på, hvorfor skal de dele den? og hva tar de betalt for å dele den.
[/quote]

Jeg er enig i mye av det du sier, det er et tankekors hvorfor de skal dele avkastningen, men det er jo også mange mennesker som ønsker å bidra til at andre skal få det til, win win :slight_smile:

Samtidig kan de nok tjene en del mer på å få inn flere investorer og beholde en del tokens selv, og så bruke algoritmen.

Når det gjelder høy avkastning er jeg også skeptisk, men i krypto er jo volatiliteten også veldig høy. Så vidt jeg forstår gjør algoritmen trades stort sett basert på momentum, blkr med et kort stykke og sikrer gevinst.

Jeg tenker: går det an å lage en algoritme som kan funke? Ja det tror jeg. Kan det være svindel? Ja det kan det. Tror jeg evt svindel vil avdekkes i nærmeste fremtid? Nei, ikke før en massiv bull-run. Tror jeg det er svindel? Nei egentlig ikke, men jeg er fortsatt skeptisk.

Samme hvor god oppskrift man har. Hvem vil ikke tjene mer på lavere risiko og å få inn flere investorer? De har jo planer om å utvide til flere fond. Det kan bli en heftig pengemaskin dette firmaet om noen få år. Skulle gjerne hatt aksjer jeg :stuck_out_tongue:

Edit, legger med lenke til asic.
https://connectonline.asic.gov.au/RegistrySearch/faces/landing/SearchRegisters.jspx?_adf.ctrl-state=14bd0h73z2_4

Tiden er nå redusert til 8 uker (fra 8-10). Køen krymper i størrelse, og da også tid.
Men det vil komme en ny policy i Q1. Om den er bedre eller ett annet rødt flagg for enkelte vil tiden vise :slight_smile:

Edit: Justert ned til 5-6 uker.
Edit2: Justert ned til 3-5 uker.

1 Like

Revisjonen er ute :slight_smile:
Forøvrig en elendig uke med under 0,1% :stuck_out_tongue:

https://www.countinghousefund.com/audit

Så audit partneren er et annet krypto fond…

Dette stinker absolutt ikke max.

Tom er en autorisert revisor, every er de første til å få lisens av asic til å drive på denne måten. Husker ikke i farten eksakt navnet på lisensen. Hvorfor skulle de risikere det for å gjøre en revisjon av cht?

Jeg ser bare at selskapet primært er et krypto fond ikke at de er autorisert revisor.

https://www.accodex.com/partner-tom-surman/

https://www.accodex.com/blog/tom-surman-the-next-chapters-of-my-life/

Kan også søke her og velg søk på navn etter tom surman så finner du accodex.

Så Tom er rimelig troverdig. Hvorfor han har gjort audit med every er sikkert ditt neste spørsmål :stuck_out_tongue:
I accodex er han bare en partner mens han er CEO i every. Friere tøyler og det er selskapet han ønsker å bygge opp.

Det kjøres en Q&A med Tom (revisoren). Eventeulle spørsmål noen her skulle ha trenger jeg i dag :slight_smile:

2 Likes

Ett åpent Google dokument. Om noen her liker spørsmålene, rediger innlegget og legg til deres fornavn (ikke etternavn da dette er åpent). Håpet til Pascal er å få mer tyngde bak spørsmålene. Synes de så ganske bra ut selv.

Jeg la til en liten endring som nevnt på telegram.

Vi får håpe ingen moroklumper lurer inn noe i dokumentet vi ikke vil stå inne for :slight_smile:

Da var Q&A med Tom ute :slight_smile:
Har vært noen trege uker i fondet, men nå er krypto endelig litt mer volatilt igjen :ok_hand:

1 Like

Hva er synspunktet ditt nå? Kan ha godt av å bli dratt litt ut av bobla mi :stuck_out_tongue:

Har valgt å ikke bruke mer tid på det. Varselflaggene er mange, noen har tatt dem til seg andre har ikke.

Finner evt frem micropopcorn når bobla sprekker og sistemann slår av lyset.