De fikk en litt tøffere start denne gangen, da Bleken ble skikkelig syk etter andre dose av koronavaksinen.
– Jeg ble slått ut i flere uker. Det var grusomt. Jeg kastet opp og det var virkelig ille. Jeg har aldri vært så syk i hele mitt liv, som da
“– Når du får det, så er det som å få ein knyttneve i magen. Dette er absolutt ikkje nokon influensa og det er ikkje noko kjære mor. Sjølv om det eg hadde var milde symptom, så var det enkelte dagar der eg følte at eg heldt på å stryke med.”
Veldig merkelig uttalelse. Det han hadde var ekstremt sterke symptomer. De som har milde symptomer kjenner det jo knapt i det hele tatt.
Lurer på hvorfor media ønsker å fremstille sjeldne og meget sterke symptomer som “milde symptomer”.
Ser ut som pandemien er “over”
Den kom vel aldri til Norge
Alle som dør av fattigdom, barn som sulter osv er ikke så farlig, bare man ikke dør av Covid - det er fryktelig
Agendaen blir kommunisert stadig mer tydelig.
Er vel ingen som stiller spørsmål til sikkerhetssjekken på flyplassen etter 20 år, så strengt testregime blir nok den nye normalen fremover.
Ja, det går mot et evigvarende smitte- og sikkerhetstyranni.
De som har innbillet seg at vi bare var en vaksine unna et normalt og fritt samfunn kommer nok til å bli skuffet.
Men det forutsetter at de skjønner at de har blitt lurt…
Det tviler jeg sterkt på. Den aller største hoveddelen følger bare på, og snakker om at «de gleder seg til dette er over…» leeenge etter at det har blitt normalen.
Å huffamei å huffamei,
jeg er så sint så fy!!
For alt er bare tøys og tull
i Kardemomme by!
Nakstad er som vanlig på ballen, slik han er hver eneste helg.
For de aller aller fleste så er det da totalt uvesentlig om det kreves noe testing ved grensepasseringer. De fleste vil da kunne oppleve at de lever i et normalt og fritt samfunn helt uavhengig av det.
Om jeg må ta en test hvis jeg er ute å reiser så er da det null stress for meg også.
Om alle hadde klart å gi faen i en til to måneder så hadde vi kunnet åpne fullt. Men neida
I et intervju med SKY News ble milliardæren spurt om det ikke ville være til hjelp om man innførte patentfritak. Svaret var NEI.
Avisa The Observer skriver at dette svaret var til overraskelse for mange, og det er sikkert riktig at mange av dem som tror på den myten Gates og hans betalte medier har lagd om ham, ble overrasket.
Jeg scorer nok ikke like høyt på “drama queen skalaen” som en del andre her nei.
Men her blander du flere temaer. Nå snakket vi om følelsen av å leve normalt igjen. Hva som er normalt har alltid og vil alltid være i endring. Litt ekstra testing ved grensepasseringer er noe som jeg mener lett kan gli inn i en ny normal. Dette påvirker de aller aller fleste helt minimalt.
Det andre du snakker om er ting som jeg mener kan være verdt det i en periode for å forhindre oppblomstring av smitte. Når vi omsider har høy vaksineringsgrad så ser ikke jeg det som verken ønskelig eller naturlig at disse tingene skal bli en del av en ny normal nei.