Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ser den, men uansett oppmerksomhet internasjonalt for et lite selskap. Jeg har ikke lest analysen.

Blir spennende å se hva neste steg blir for CN innen bruk av konseptet for grafen.

2 Likes

I den grad teknisk har noe å si i et NOTC-selskap, så ser det ut som salgsviljen har bunnet ut på 38.

I den syltynne boka er fortsatt selgersiden tykkere enn kjøpersiden - så det er nok mange som ennå ikke har oppdaget denne juvelen.

Ser også ut som volumselgerne på topp 50 har roet ned aktiviteten.
Skal vi under 38? Kanskje, kanskje ikke.
Skal vi mer enn doble (igjen) i løpet av året? Det tror jeg nok

2 Likes

Vi får bare vente å se :slight_smile:

Selv har jeg innganger mellom 24-42 kr.

Hvis man blir usikker på casen, så se bare filmen på hjemmesiden :smiley:

1 Like

Oi

303 000 aksjer omsatt i en smekk på 32

Én handel?

Ja, en enkelt handel på 303.000 stk på 32kr tidligere i dag.

Blir gøy å se hvem det er

image

Høyeste volumbar noensinne
image

303k er topp 20. Tvenge har vel vist salgsvilje hele veien, han som solgte til Spettet. Kanskje han tømmer seg helt nå?

Positivt eller negativt?

Spetalen & Co er kun inne og henter raske penger, og har sjelden noen lange interesser, i alle fall i det børsmarkedet vi ser nå med vekst og hyppige noteringer.

Ville benyttet muligheten til å fylle på mere om ikke jeg hadde kjøpt nok i går i CO2 CAPSOL.

Ha fine børsdager fremover.

Hvis det er Tvenge som selger seg ut, så er det bare å gratulere han. Han har vært med lenge, og har en meget god inngang. Så etter den reisen, og i det investeringsklimaet som er nå, så er det helt greit å overføre risken til noen andre. Det har ingen betydning for caset at han forlater festen nå.
Det som er spennende et å se hvem som kommer inn. Kommer det en ny rett inn på topp 20, eller er det spettet som øker etter å ha sikret i andre papirer?

Rikelig anledning til å komme inn nå. Case er fortsatt like intakt som i forrige uke.
Men det var vel et slikt scenario jeg har beskrevet litt lenger opp her - en storfisk på vei ut døren, og få andre storfisker i butikken.

Håper for all del ikke at de som kom inn i løpet av de siste par ukene ble skremt av dette. Når noe har gått over 100% på kort tid på noget tynt volum er ikke annet å vente.

Det vi vet er at noen i dag har lagt ca 9,4 mill på bordet, om noen dager vet vi hvem. Det synes jeg er bull!

Edit: Det er vel i morgen tidlig vi får se hvem som handlet. Dvs de som er TI-innsidere.

7 Likes

Noen som leker seg her.

For lite trafikk, så da er det vel mulig noen begynner å skjelve litt, og hopper av. Får de den lengre ned?

Kommer den lenger ned skal hvertfall jeg prøve å plukke litt :wink:

Det sa du sikkert til deg selv for en uke siden også :joy:

Dette er dippen.

Hehe har ikke fulgt med fra dag til dag på denne siden den er på OTC. Hadde jeg ikke vært bundet opp med mye av midlene på andre aksjer hadde jeg glatt kjøpt mer allerede.

Var en kjapp visitt av Sirkus Spettet på topp 50.
Storposten på 303k var halvering for en som har vært med lenge, og som fortsatt er tungt inne. Topp 50 netto redusert med ca 60k, dvs de andre kjøper.

Om noen leker seg i boka, eller det var tynne nerver som viste oss 20-tallet i dag er ikke godt å si, men gratulerer med pen inngang på 600 aksjer til 29,7!

Til andre fiskere - lykke til

3 Likes

Håper du har rett H5ekkis. :slight_smile:
Faller ned under 30 så skal jeg sannelig kjøpe litt mer.

Hadde vi noe triggere her snart?
Eller må vi smøre oss til sommeren og bare putte den i skuffen?

1 Like

Denne er for skuffen, om du ikke har eget sirkus.

Hadde jo vært fint med oppdatering om produktdemonstratoren, og covid - utfordringene de hadde med leverandører. Har ikke oversikt over finanskalenderen her, men det er vel naturlig at det kommer litt mer info på neste q.

Noen som vet?

Send dem en mail og push litt på