Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Fikk du noe svar? Eller var det H5ekkis som skulle spørre? :wink:

Ikke fått svar.

1 Like

Synes i grunn kursen har holdt seg bra, den gikk litt mye der ene uken og jeg ble litt for ivrig og kjøpte mellom 38-42kr.

Uten oppdatering fra selskapet, og uroligheten i markedet, så synes jeg den har holdt seg bra i kurs.

Blir veldig spennende å se hva som skjer når det kommer børsmeldinger og produkter.

2 Likes

Fremtidig kunde for CrayoNano?

Kunde eller konkurrent? :thinking:

Slik jeg forstår det, så benytter de seg av eldre UV lys teknologi i deres produkt.

Vil vel bli aktuell som kunde etterhvert, såfremt det er interessant for dem å redusere kostnaden på led pærene og få ned strømforbruket, og kanskje redusere størrelsen på boksen.

Produktet på bildet under har innebygget konvensjonell teknologi med lysrør.

Spennende da!

Skjønte ikke helt koblingen, annet enn at CrayoNano har bedre teknologi og dermed trolig vil konkurrere ut BioZone. Så med tanke på interessen for BioZone, må dette meget meget positivt for CrayoNano sin børsnotering i 2021.

Tenkte akkurat det samme :slight_smile:

Det er ingen kobling, annet enn at det benyttes UV-C lys i en luftrenserboks. Når Cnano lanserer sitt produkt er det slike selskaper som blir kunde. Da kan de redusere kostnadene og strømforbruket, samt gjøre boksen sin mer plasseringsvennlig.

Jeg har ikke sett eller hørt om BioZone, men de viser til at de har noen patenter. Ut fra bildet sender de ut “aktive desinfiserende forbindelser”. Mulig de tilsetter noe til luften? Er det en fogger inni der også?

1 Like

Happy med at vi enda ikke er under 30kr, men volumet er svært lavt her, men sikkert like greit.

Noen som vet når det er Q4 tall?
Ikke noe svar fra selskapet @HO5 ?

Det er vel ikke noe krav til offentliggjøring av kvartalsregnskap for OTC noterte selskaper?
Regner med at det neste som blir offentliggjort er årsregnskap for 2020 til våren.

Hentet fra Xtrainvestor:

5 Likes

Denne er virkelig en bergodalbane men trolig ligger vi stabilt på bunn rundt 30-31 i påvente av flere nyheter? Fylt på jevnt nedover så blir fint med en opptur snart :rocket:

Stabilt er vel å ta godt i. Kjøpersiden er rimelig tynn, så kan godt hende gapet ned mot 20 skal tettes.
Gapfill?
image

Tror ikke vi skal henge oss for mye opp i det tekniske på en aksje med så lav omsetning. Et sted uti mars kommer det en oppdatering, og da får vi se hvordan de ligger an.

De på TI som har kjøpt seg inn har fått nok av advarsler lenger opp i tråden om risken i otc. Nå kan være en fin anledning til å legge seg i boka og håpe på noen nervøse sjeler som er inne for en Spetalen-trade gone bad.

Hvis produktdemonstrator hadde vært på plass vil jeg tro det hadde blitt informert om, så jeg antar de fortsatt har covid-utfordringer på leverandørsiden.

Ja, nå kan jeg angre på 38-40kr inngangene, og ellers inne andre steder…

Ja det blir spennende, dette kan gå begge veier, noen fikk seg billige aksjer på 28kr i dag, ikke så mange, så får se da om 30 tallet dukker opp, jeg gir ikke vekk mine aksjer :slight_smile:

Prøver å frigjøre midler til å øke, men ville jo sitte lenger i de andre også… :wink:

2 Likes

Høres ut som en kjent problemstilling.