Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Kjøpte meg inn på 42,- i går etter nyheten om at større investorer gikk inn på topp50 listen før helgen.
Som du skriver, en veldig spennende aksje med et enormt potensiale, som igjen har vist seg å være vanskelig å spå utviklingen av på kort sikt. Nyhetene som allerede er lansert av selskapet viser at de har et produkt som på sikt kanskje kan være et nytt norsk industrieventyr?

3 Likes

Dette tok av raskere enn jeg hadde ventet.
Kan nok falle tilbake litt på kort sikt.

Men om 6-18 mnd så vet vi litt mer :slight_smile:

2 Likes

Are you our new Office Manager ? | FINN.no

Ny logo?
image

1 Like

På den andre siden - Toget er såvidt kommet i gang her. Så teknisk har kanskje ikke så mye å si. Når flere får øynene opp for markedspotensialet her, og at 3-sifret er nært forestående kan det hende du må på med løpeskoene.

Sant. Tror uansett om inngangen er 30 eller 40, så vil det være en god inngang. Skal sitte long i denne aksjen. Tror det vil være stor interesse når de skal noteres på Euronext Growth i Q4.

“Fat finger” i Crayo?
image

DON’T PANIC! :joy:

Hahaha her må jeg le

Håhå, stakkars!

Oisann, men hvordan er det mulig at kjøperen til den ordren sniker forbi alle andre i køen?
Det ligger jo flusst av folk med ordrer høyere enn 19,60kr

Vil tro det er en handel fra far til sønn eller noe lignende. Utført av samme megler

1 Like

Er jo får smått til å være opsjonsutøvelse, eller?
Kan være noe som bare har byttet konto - intern overføring til kostpris

1 Like

Det var det sykeste jeg har sett i dag :slight_smile:

Hvis det ikke blir flere handler i dag, så avslutter den på dette…

Har noen sett dette før? :sweat_smile:

Mener jeg har sett det før ja. Men stort sett bare i loggen. Ikke ofte det blir liggende så lenge. Vet ikke om dette kunne ha trigget en stop-loss, ville vært kjipt.

Ser forøvrig det er opprettet egen facebook-gruppe (CrayoNano Investor ). 371 medlemmer pr nå.

Ser ut som det likevel er litt vett i skallen til Petter Northug Jr - han er iallefall medlem av gruppen. Blir han den neste bjellesauen på børs?

4 Likes

takk for deling :slight_smile:
Det er litt sykt at de kan trade den så lavt, og utløse stopp loss, det er jo ikke bra om en sånn handel gjør det…

Kunne blitt stygt

Tror nok ikke dette kunne utløst stop loss, da denne sannsynligvis gikk helt utenfor boka. Man vil se det samme hvis en opsjon løses inn(tror jeg). Feks ansatt løser inn en opsjon på lav kurs. Det vil vises i historikken, men ikke som del av ordrebildet.

Det var ikke trading som fikk den så lavt.

Edit: nissete autocorrect!

1 Like

Ikke i dårlig selskap her, Crayonano:

Global Graphene Electronics Market Revenue To Witness Humongous Elevation By 2026 – Market Research Store – The Courier (mccourier.com)

Hente fra FA-forum: ’ RE: CrayoNano - imponerende innovasjon fra NTNU - grafen og nanotråd | Finansavisen Forum

1 Like

Er jo alltid hyggelig å få bekreftet sin egen bias. Må nok dessverre helle litt kaldt vann i årene på denne “analysen”. Dette er en autogenerert analyse som det pøses ut mange av, og er kun laget for å få folk til å kjøpe tilgang til hele analysen. Kjent modus fra mange småselskaper.

Ja, kan skrive under på det samme… mine Google Alerts varslinger forsøples med slike “analyser” konstant på f eks Elliptic Labs og Targovax…