The employees need to be hired somewhere to receive salary. Everybody (US, Europe also) being employed by the local Taiwan company instead? That is very unlikely.
LinkedIn profiles is clearly reflecting this reduce in registered employees.
The employees need to be hired somewhere to receive salary. Everybody (US, Europe also) being employed by the local Taiwan company instead? That is very unlikely.
LinkedIn profiles is clearly reflecting this reduce in registered employees.
Maybe that’s a smart move. Hard to judge this from the outside.
Bare mener det kan være sunt å slanke organisasjonen. Kan være det er en del roller det ikke er bruk for lengre
Hvis 2 gen blir klar som planlagt så tror jeg absolutt Crayonano er en het oppkjøpskandidat.
Look at this, my hunch is this is a sign something is happening at CrayoNano. An open dialogue between current nanosystems research employee and his former boss/CEO in the comments on LinkedIn? Thats special.
He hopes CrayoNano also for 2024 could follow the advice of "Be humble. Learn. Adapt and grow… "
Would though that having Uthus as boss for the last 3 years - thats the way they followed.
But the most interesting part is he asking Jo Uthus to tip him/look out for any opportunities in trøndersk (Trondheimsk?) “deep tech”. He is currently working at the most interesting company from Trondheim of Norway.
De som lemper ut på 9 tror nok ikke Crayonano blir solgt med det første
Teori: Crayonano selger hele eller deler av LED teknologien, og utvikler nye nanotech løsninger basert på graphene lokalt.
I nov og starten av desember kom det tett i tett med meldinger om ulike partnerskap
Siden har det vært helt tørke. Tilfeldig ?
Noen med tilgang til salgslister som kan se hvem det er som “dumper”?
Ok. Takker for info👍
Det er meddelt at de kommer med informasjon i løpet av feb vedr. fremdrift. Går dette veien så blir dette en hyggelig reise inn i 24-25
Det vet jeg, men nyheter om ulike samarbeid har stoppet helt opp
Kom på løpende bånd i november og helt i starten av desember
Så her gjelder det å få 2 gen godkjent og ut på markedet
Hadde den vert ute, så hadde vi ikke drevet å spekulert i hva som skjer med selskapet for da hadde toget dratt fra stasjonen
Vel, vi får kanskje håpe på børnotering på hovedlisten slik at de MÅ informere bedre enn hva de må på NOTC
Nå ligger det plutselig en del tusen til salgs på 8,8 og 8,9
Merkelige greier dette her
Må jo være en del store aksjonærer som lurer på hva i all verden det er som foregår
Tipper tlf til CEO ikke står stille om dagen
Veldig uheldig hvis det er de som holder på. Håpløst å selge mange aksjer over OTC. Skulle tro de skjønner det. Så enten er de desperate / må selge, eller så vil de presse kursen ned. Ingen av de alternativene virker gode vel. Så da er det kanskje noe annet
Jeg er enig med deg i det du skriver, og jeg vil driste meg til å si at aksjen nå på generell basis kan benevnes som “snodig”.
For min del virker det påfallende og kontinuerlige salgspresset på minimale volum (som skyldes nettopp mangelen på informasjon) som en invitasjon til å legge inn ett latterlig lavt bud på selskapet.
Selskapet er nå priset til såvidt over 300 MNOK, vanskeig å finne noe fornuftig å sammenligne med men det tilsvarer f.eks. 1/30 av NEL…og de taper attpåtil 1 milliard i året…
2 gen må godkjennes før vi kan snakke om prisen er lav eller ikke
Hvis det bare er rett rundt hjørnet og alt går etter planen tror jeg ingen kan kjøpe selskapet for bare noen hundre mill
Selges nok ikke nå