Vel, vi får kanskje håpe på børnotering på hovedlisten slik at de MÅ informere bedre enn hva de må på NOTC
Nå ligger det plutselig en del tusen til salgs på 8,8 og 8,9
Merkelige greier dette her
Må jo være en del store aksjonærer som lurer på hva i all verden det er som foregår
Tipper tlf til CEO ikke står stille om dagen
Veldig uheldig hvis det er de som holder på. Håpløst å selge mange aksjer over OTC. Skulle tro de skjønner det. Så enten er de desperate / må selge, eller så vil de presse kursen ned. Ingen av de alternativene virker gode vel. Så da er det kanskje noe annet
Jeg er enig med deg i det du skriver, og jeg vil driste meg til å si at aksjen nå på generell basis kan benevnes som “snodig”.
For min del virker det påfallende og kontinuerlige salgspresset på minimale volum (som skyldes nettopp mangelen på informasjon) som en invitasjon til å legge inn ett latterlig lavt bud på selskapet.
Selskapet er nå priset til såvidt over 300 MNOK, vanskeig å finne noe fornuftig å sammenligne med men det tilsvarer f.eks. 1/30 av NEL…og de taper attpåtil 1 milliard i året…
2 gen må godkjennes før vi kan snakke om prisen er lav eller ikke
Hvis det bare er rett rundt hjørnet og alt går etter planen tror jeg ingen kan kjøpe selskapet for bare noen hundre mill
Selges nok ikke nå
Sier ikke at det er aktuelt med bud, bare at situasjonen er merkelig. Har sittet i noterte og unoterte aksjer i over 20 år, og aldri opplevd samme situasjon.
Tror selskapet er like ved å komme med et eller annet. Det at det ikke kommer en eneste nyhet plutselig er det rareste slik jeg ser det
Hvordan er cash situasjonen i selskapet nå? Håper ikke at de er short på cash, og må foreta en emisjon ala Condalign.
At the end of the quarter cash and cash equivalents was NOK 53.6m, down NOK 13.4m quarter-on-quarter as negative cash from operations is partly offset by received soft funding and working capital financing. In July, as shared in our last update, the Company secured a credit facility of NOK 12m from Sparebank 1 SMN, partly guaranteed by Eksfin. The facility was established for the purpose of financing parts of CrayoNano’s working capital.
Ellers er det bare å gå inn på hjemmesiden og «investor»
A Look Back at 2023 for a Brighter 2024!
Dear CrayoNano Community,
2023 was a remarkable year for CrayoNano, showcasing our dedication to product quality, efficiency, and reliability for UV-C LED disinfection of water, air and surface treatment for global health and hygiene markets.
Key Highlights:
-
CrayoLED™ Performance: The CrayoLED (CLH-N3S, H-Series) UV-C LED stands out from the competition, exceeding expectations with an impressive performance of over 8,000 hours at 500 mA —operating conditions that go beyond our nominal standard. But our commitment to excellence doesn’t end there! Pushing the boundaries, our dedicated team subjected the CrayoLED to testing at 2 times our nominal condition , operating at 700 mA, and achieving an exceptional operational durability of over 4,000 hours .
- In 2023, 93% of our customer base is within the disinfection market, notably surpassing 75% in our designated target market — the largest and critical sector of water disinfection.
-
Strategic Partnerships: Our collaborations with industry leaders have facilitated the seamless integration of our UV-C LED technology into a diverse range of applications, spanning from air purification to water treatment. This success has translated into securing more than 10 design wins in our key focus regions of EMEA, Americas and APAC. As we continue in 2024, the momentum continues with over 100 customers actively designing products all featuring our innovative CrayoLED .
-
Market Expansion: In response to surging global demand, we extended our market presence by securing distribution agreements with five key partners in 2023. Notably, we established a collaboration with a prominent global electronics and components distributor Mouser Electronics .
What’s Next?
Our commitment to technology advancement, high disinfection product standards, and reliable UV-C LED components remains steadfast. Expect exciting developments as we push boundaries, expand partnerships, and explore novel applications.
We will have our quarterly update on February 15, sharing more information. Mark your calendars and keep an eye out for an email with the link landing in your inboxes soon.
Thank you for your continued support! Stay tuned for more incredible developments in the coming year.
Warm regards,
CrayoNano Team
Hey FED - Where did you get this? Newsletter? IS it on their web site?
Newsletter on email
Where do we sign up for the newsletter?
Har gitt opp det å forstå aksjen og hva som eventuelt foregår, og lar den lille posten jeg har (10K aksjer) støve ned i skuffen
Markedsføringen av nyhetsbrevet lover mer enn det som faktisk er innholdet eller er det noe jeg ikke har sett?
50.000 til salgs nå på 8 kr…
For meg virker det nyhetsbrevet totalt verdiløst
Nesten frekt å sende ut noe sånt.
I saw two guys from PwC asked in comment field earlier about 2 gen, but no reply from Crayonano
As long as they will update us on 15.2 (as promised) I guess it’s ok
That corresponds to approximately 33 million shares, perhaps a bit challenging to gather in here.
That being said, it seems sensible to gather stock votes and make a collective appeal on behalf of a shareholder group.