Det er fantastisk om det skjer. Egentlig er alt gode nyheter nå. Men ikke nok for kjøpersiden er jeg redd. Om ikke burde disse nivåene være meget attraktive. At de ikke bryr seg om prisen på NOTC ville vært meget merkelig og det har jeg ingen tro på.
Det andre jeg savner litt er mer håndfaste produksjonstall og inntektspotensiale i fremtiden. Dette var jo selve innsalgs-punktet tidlig i videoer etc, sammen med den utrolige effektive teknologien og energi besparelsen. Fabrikk-spesifikasjoner og kostnadsrammer. Hvor lang tid vil det ta om Crayonano skal gjennomføre disse prosessene alene?
En annen risiko syntes jeg er Taiwan lokasjonen, utelukkende pga Kina, som har gjort det relativt klart at noe kan/vil skje ila de neste årene. Noen tanker om det? Kan vel gå bra på et vis selv i en konfliktsituasjon?
Det er vel ikke sånn at alle her er fornøyde med å sitte på en aksje i 5-6 år med stadig lavere kurser, og det er helt greit fordi de man “tror” selskapet sikkert blir kjøpt opp? Hva om de ikke blir kjøpt opp? Hva er planen her?