Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Som sagt, dette er min mening, om du mener han er tillitsvekkende så har jeg null problemer med det, men da må du gjerne fremlegge tanker på hvorfor så endrer jeg gjerne mening jeg. Men det jeg finner/kjenner til er foreløpig ikke tillitsskapende for meg personlig.

Nå er det mye fokus på Rinnan her :joy: :sleeping:

Ja var ikke meningen. Beklager det. Men ganske viktig i hele ligningen dessverre.

Det vet vi jo ikke :see_no_evil:

Nei, da vet vi ingenting iallfall. Men det summerer hele caset 100%. Da tar jeg fri fra forumet noen dager.

1 Like

Greit å vite her (før man overdriver Rinnans rolle) er:

Televenture eier 100% av NTG Manco
NTG Manco eier 12% av Nordic Technology Group
Nordic Technology Group eier 14,6% av CaryoNano

Altså, Televenture (Rinnan) eier 12% av 14,6% i CNANO. Det er ikke en dominerende posisjon.

Jeg kjenner ikke Rinnan personlig, men fra tilbake i Telenor. Jeg har ikke noe negativt å si om ham i det hele tatt, han er bare god til å tjene penger… Det er jo lov fortsatt :slight_smile:

2 Likes

Ser vi 4,5kr i dag eller skal vi opp på 7 kr igjen?

Tips - Ikke se :slight_smile:

Bikker vi under 5 denne uken er det ikke godt å si hvor vi ender. Må holde oss over! :crossed_fingers:

Det kommer jo aldri nyheter lengre. Noen her sier det er ny strategi. Noen som kjenner til dette? Altså den gode grunnen til at de ikke melder om samarbeidsavtaler lengre

1 Like

Jeg kan vel bare si en ting helt sikkert ……

Under 0 kommer vi ikke

Hadde vi det ville vi ha skyldt penger

Men kommer vi til 0 så får vi jo uansett 35 % tilbake på skatten

Ergo har vi uansett 35% av kapitalen i behold

Stemmer ikke det

Jippi- vi er rike vi :innocent:. Alt over det er vel en bonus….

• Det var dagens positivisme

Hva er selskapet verdt om de ikke lykkes med gen 2 evnt? 50-100mill? 2-3,-?

Husk at selv med nåværende tech går de utenpå konkurrenters spec, jeg tror disse nivåene er lave uansett.

Hadde omsetningsvolumene vært høyere (de er ikke i NÆRHETEN å kunne brukes til noen rasjonelle slutninger, imho), så kunne man sikkert si at kursen priset inn at gen 2 lå langt frem/var usikker/ikke lykkes.

La nå folka bygge selskapet for oss, jeg gleder meg til mer salgstall. Snart kan vi kanskje begynne å se på P/S.

1 Like

I don’t understand how people manage/accept to sell at this price… I filled up a bit today at 6kr to lower my Gav but I’m still right below 12kr average price… :confused:
3 bloody years going only in 1 direction

1 Like

What’s your view on the current status ? Development of the company

De er rimelig sikkert at det blir minst 1 emisjon. Men med litt flaks kanskje bare 1 som de sier selv.:crossed_fingers:t2:

Ja, de var veldig tydelige på at de må hente penger i år. Hvis det er noen store så tenker jeg de krever mer innsikt det vi får. Ingen som går inn med mye her nå uten å få noe info om status 2 gen

1 Like

Slik jeg tolker selskapet nå så kommer det ikke noen nyheter mer på eksisterende teknologi
Det må være en beslutning som er tatt.

Men jeg så ingen nye samarbeidsavtaler på siste Q
Og det kom jo tett som hagl i nov,des
Kan umulig være tilfeldig
De må ha besluttet at de ikke inngår nye avtaler på eksisterende tech

Det blir nok verre før det blir bedre.

Ville det blitt flagging på OTC om innsidere kjøper?