Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Jeg kan vel bare si en ting helt sikkert ……

Under 0 kommer vi ikke

Hadde vi det ville vi ha skyldt penger

Men kommer vi til 0 så får vi jo uansett 35 % tilbake på skatten

Ergo har vi uansett 35% av kapitalen i behold

Stemmer ikke det

Jippi- vi er rike vi :innocent:. Alt over det er vel en bonus….

• Det var dagens positivisme

Hva er selskapet verdt om de ikke lykkes med gen 2 evnt? 50-100mill? 2-3,-?

Husk at selv med nåværende tech går de utenpå konkurrenters spec, jeg tror disse nivåene er lave uansett.

Hadde omsetningsvolumene vært høyere (de er ikke i NÆRHETEN å kunne brukes til noen rasjonelle slutninger, imho), så kunne man sikkert si at kursen priset inn at gen 2 lå langt frem/var usikker/ikke lykkes.

La nå folka bygge selskapet for oss, jeg gleder meg til mer salgstall. Snart kan vi kanskje begynne å se på P/S.

1 Like

I don’t understand how people manage/accept to sell at this price… I filled up a bit today at 6kr to lower my Gav but I’m still right below 12kr average price… :confused:
3 bloody years going only in 1 direction

1 Like

What’s your view on the current status ? Development of the company

De er rimelig sikkert at det blir minst 1 emisjon. Men med litt flaks kanskje bare 1 som de sier selv.:crossed_fingers:t2:

Ja, de var veldig tydelige på at de må hente penger i år. Hvis det er noen store så tenker jeg de krever mer innsikt det vi får. Ingen som går inn med mye her nå uten å få noe info om status 2 gen

1 Like

Slik jeg tolker selskapet nå så kommer det ikke noen nyheter mer på eksisterende teknologi
Det må være en beslutning som er tatt.

Men jeg så ingen nye samarbeidsavtaler på siste Q
Og det kom jo tett som hagl i nov,des
Kan umulig være tilfeldig
De må ha besluttet at de ikke inngår nye avtaler på eksisterende tech

Det blir nok verre før det blir bedre.

Ville det blitt flagging på OTC om innsidere kjøper?

Aha. Sant det. My bad. Takk for oppklaring

Ganske sykt at kursen gruses mer enn noen gang parallelt med at pipeline blir større og større. Er det folk som ikke følger med overhodet som selger? Er det noen som har interesse av å holde kursen lav inn mot emi? Eller trumfer 2 gen alt så med usikkerhet der så blir det sell off uansett ?

Sant det, men min forståelse er at sp1 kjenner til noen som gjerne selger et stort antall aksjer rundt dagens kurs

Får håpe det bare er de

Sant, men tror ikke det hadde vært god timing å bytte børs nå. Skjer så lite at kursen hadde blitt herjet med på ørsmå volum uansett.

Det med salgsmodus tror jeg kun gjelder hvis de får til 2 gen. Det er noen utfordringer der som de ikke kan si noe om tror jeg. Håper(!) de fikser det, noe må det være. Selskapet hadde ikke trodd produktutviklingen skulle ta så lang tid og de har nok møtt på noen hindre som de jobber steinhardt for å løse. Når til og med Pwc ansatte spør om når 2 gen er klar på LinkedIn så sier det seg selv hvor avgjørende det kan bli.

1 Like

Nettopp

Takk, jeg lærer av dette.
Rart ingen vil ha aksjene til IFE invest. Må jo være folk med kunnskap som ser på det som en helt eventyrlig mulighet til å komme seg inn grisebillig

Neida, men sp1 burde ha stort nok nettverk
Ja, kaos og det er det i aller høyeste grad fortsatt. Krakket vi opplever innen grønn omstilling (til tross for klimaavtaler etc) er mye verre enn finanskrisen. Innen en sektor tror jeg ikke verden har sett lignende omtrent. Det er nesten ikke noe igjen av kursene.

Enig, men nå er det mulig tydeligvis. Han jeg snakket med i SB1 kunne ikke si noe direkte, men det var lett å forstå at han kunne skaffe et stort antall aksjer rundt dagens kurs. Så det stemte med det en annen skrev her.
Er vel da IFE invest aksjene da