Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Aha. Sant det. My bad. Takk for oppklaring

Ganske sykt at kursen gruses mer enn noen gang parallelt med at pipeline blir større og større. Er det folk som ikke følger med overhodet som selger? Er det noen som har interesse av å holde kursen lav inn mot emi? Eller trumfer 2 gen alt så med usikkerhet der så blir det sell off uansett ?

Sant det, men min forståelse er at sp1 kjenner til noen som gjerne selger et stort antall aksjer rundt dagens kurs

Får håpe det bare er de

Sant, men tror ikke det hadde vært god timing å bytte børs nå. Skjer så lite at kursen hadde blitt herjet med på ørsmå volum uansett.

Det med salgsmodus tror jeg kun gjelder hvis de får til 2 gen. Det er noen utfordringer der som de ikke kan si noe om tror jeg. Håper(!) de fikser det, noe må det være. Selskapet hadde ikke trodd produktutviklingen skulle ta så lang tid og de har nok møtt på noen hindre som de jobber steinhardt for å løse. Når til og med Pwc ansatte spør om når 2 gen er klar på LinkedIn så sier det seg selv hvor avgjørende det kan bli.

1 Like

Nettopp

Takk, jeg lærer av dette.
Rart ingen vil ha aksjene til IFE invest. Må jo være folk med kunnskap som ser på det som en helt eventyrlig mulighet til å komme seg inn grisebillig

Neida, men sp1 burde ha stort nok nettverk
Ja, kaos og det er det i aller høyeste grad fortsatt. Krakket vi opplever innen grønn omstilling (til tross for klimaavtaler etc) er mye verre enn finanskrisen. Innen en sektor tror jeg ikke verden har sett lignende omtrent. Det er nesten ikke noe igjen av kursene.

Enig, men nå er det mulig tydeligvis. Han jeg snakket med i SB1 kunne ikke si noe direkte, men det var lett å forstå at han kunne skaffe et stort antall aksjer rundt dagens kurs. Så det stemte med det en annen skrev her.
Er vel da IFE invest aksjene da

Ser mange av selskapene har blitt solgt

Men i Crayonano vil de ut nå…

Ok. Ser også at de bare har 30 mill i investeringskapital. Sånn sett blir jo 3-4 mill litt også. Men hvis det går veien med Crayonano kan de jo sitte igjen med mer i gevinst enn de har tilsammen i dag da

1 Like

kommer det et smell i dag?

Nå må crayonano få ut fingern! Dette er for slapt!!

1 Like

Dette (kjøpsordre på 3,- og en selger som trolig selger for å ha cash til sin ene ansatte) har jo ingenting med selskapets drift å gjøre. Nå må vi ta oss en kopp med kaffe og chille litt :relaxed:

1 Like

Lettere sagt enn gjort å ta livet med ro i denne aksjen nå. Mange er ned 70-90% og det er null interesse

2 Likes

Hei

Anbefaler at vi ikke stresser. Enten så får de dette til og alt blir bra. Eller så går det over

Vent et par år

Er du for utolmodig så må du søke jobb der og si du har en smart ide

Eller så må de få arbeidsro. De får mer salg og tjener gode penger eller blir kjøpt opp.

Eller så går de konk

Tviler på at de går konkurs.

Det har vert spekulert i mye i tråden her over lengre tid. Og det må vi sikkert fortsette med til vi får vite sannheten om hva som skjer eller ikke skjer.

:bulb::vertical_traffic_light::traffic_light:

Så det var noen ordrer i går…
typisk at det skal legges ut på 6kr når det går noe over dette…

Etter noen år i aksjeverden så har jeg også sett at en ikke skal se bort fra at noen ønsker å holde kursen på dette nivået :slight_smile:

Når det er sagt så tror jeg det meste er sagt om CNANO. Her må en bare la mikrotradingen leve sitt eget liv, og heller fokusere på det større bildet. Det er slik jeg ser det patentene, teknologien, og posisjonen i et enormt årlig marked verdt over 5 BUSD. Da blir mikrotradingen mer som ett hår ved (og ikke i) suppetallerken :slight_smile:

Ha en fin vårdag alle mann!

EDIT Leifjord:

Vurderer standup når jeg får deg rofl :slight_smile:

1 Like