Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Tror ingen stopper noe som helst. Breaking News slik jeg ser det nå er er bra emi kurs (langt høyere enn OTC) tror ikke det er noe salg av selskapet på g

Hvor har selskapet sagt at de har de samarbeidene de trenger? Det er jo åpenbart positivt om de har såpass god kontroll. Jeg håper samarbeidene med Blue-Chip selskapene gir resultat. Lykkes man først med et selskap så skal det litt til at produktet ikke passer de andre også.

En jeg kjenner som snakket med CEO på tlf
Stemmer det forresten at Jens ikke har aksjer ? Ser han ikke på noe liste

Enig i det. Høres rart ut

At det er en prosess med salg av selskapet ?

Tviler faktisk på at de er i en seriøs forhandlingsfase for salg av selskapet nå lenger; trodde det en stund, men synes ikke tidsforbruket, de seneste presentasjonene og de fåtall aktiviteter som rapporteres tyder på det.
Det at de mener seg å ha avtaler nok, kan jo ha en så enkelt grunn som at de ikke klarer å tilfredsstille behovet til de eksisterende, lengt mindre skaffe ny.
De eller fleste avtalene er jo med salgsorganisasjoner, og med den produksjonen, og antagelig det prisnivået, de klarer nå så har de ikke nok å tilby.
Å tro at et selskap kan legges tilnærmet brakk fordi at noen snuser på oppkjøp er bare tull.

1 Like

De bruker nok mest tid på å finne ut hvordan de kan tilby en overgang til det vi kaller next gen. Og R&D delen i seg selv. Det skal komme mot slutten av året

I mangelen av informasjon fra selskapet så har aksjen gått fra å være en investering til en lottokupong :slight_smile:

De 22.000 til salgs på 5,8 ble lagt ut igjen nå

Er det ikke akkurat dette som faktisk kan tyde på at det pågår noe bak kulissene?

1 Like

Der gikk det aksjer på 5

Bare litt vanskelig å psyke seg opp på at kursen ikke har noe å si :sunglasses:
Hvis det egentlig går bra så må jo dette være tidenes mulighet til å skaffe seg aksjer til nærmest gi bort pris

Du som tilsynelatende er så opptatt av andres kjøp og salg - hva med deg selv da? Har du kjøpt noe?

1 Like

Nei FED, det kunne ligne det for en stund siden (i våre drømmer) men jeg mener det gått altfor lang tid nå til at de er i en slik prosess.
Det er jo et ganske lite, oversiktlig selskap, og en Due Diligence burde være fort overstått.
Dessuten refererer jeg til seneste presentasjoner som jeg synes vitner om en viss rådvillhet i forbindelse med utvikling av mer konkurransedyktige produkter og kanskje litt frustrasjon over at de ikke selger mer enn de gjør.

1 Like

Hvor lenge har CNANO hatt et produkt i markedet? Er det i overkant av et år muligens. Det er da alt for tidlig å konkludere med at selskapet selger for “lite”. Var det ikke du som var så opptatt av å ha målbar data/statistikk? Hvor mye (lite) har de solgt? Husk også på at selskapet er nokså ukjent og i en pågående kommersiell etableringsfase. Selv mener jeg at det er helt forståelig at det kan ta noe tid før selskapet får skikkelig momentum.

Så denne etter at jeg la inn ordre, går den ikke igjennom i dag så skal jeg løfte biddet mitt. :muscle:

Hilsen en med altfor høyt snitt :sweat_smile:

1 Like

Hyggelig å se deg også. Gleden er gjensidig, så takk det samme.

1 Like

Ekstremt mye diskusjon om ordreboken til aksjene her. Hva med å gi oss en innsikt i det selskapet prøver å få til?

Styremedlemmer ble i EGF den 4.1.24 tildelt opsjoner som godtgjørelse for 2023. Tegningskurs pålydende, som er 2 øre. Så aksjene er i praksis gratis.

(i) Styrets godtgjørelse for 2023 fastsettes ved tildeling av totalt 50 712 restricted stock units (RSUer) til styrets medlemmer etter følgende fordeling:

• Rune Rinnan - 14 285 RSUer
  • Torkjell Johan Nilsen - 8 571 RSUer
  • William Bruce Cortelyou - 10 714 RSUer
  • John Raaum - 8 571 RSUer
  • Jan Eyvin Wang – 8 571 RSUer

(ii) Hver RSU gir rett til å erverve en ny aksje i Selskapet til tegningskurs tilsvarende pålydende.

Blir fort det når kursen går fra 38,- til 5,-… Selskapet må nesten gi oss mer innsikt om de ønsker at noen skal kjøpe aksjer ser det ut som. Alle som spekulerer her med høye hatter tror jo ikke nok på det de skriver til å kjøpe.

1 Like