Så bra, ja, vi skulle jo helst presset prisen til 14 nå før emisjonen 
Hvis noen tar litt tak så er det ikke store summene som skal til for å få denne opp til 14 
Ok la inn et salg av noen andre aksjer, øker 20% til om de går idag.
Med tanke på at cash beholdning ved årsskiftet var 40 MNOK, og de forventer å brenne ca like mye i år som i fjor, som var negativ cash flow på -89 MNOK, så er det vel nærliggende å anta at de må hente penger i løpet av dette kvartalet…
Nåværende emisjonsfullmakt fra GF 2023 er relativt begrenset, ca 5,6 millioner aksjer. Men det lar seg vel greit ordne med ny GF / EGF.
Så ja, synes vi bør høre noe ved kommende kvartalsfremleggelse, er det 15. mai?
Det mest interessante blir omsetningsveksten. I Q4 var det “First product sales generated, with NOK 0.9m in sales revenue in 2023, and a minimum of NOK 13m contracted to be delivered in 2024”
Blir VELDIG interessant å se hvordan dette ser ut i Q2!
Ja, bør forvente rundt 3-4 MNOK salgsinntekter for Q1 da. Hva som er netto til CNANO, siden teknologien er lisensiert fra andre, har ikke selskapet opplyst om…Uansett er det småpenger ifht hva de brenner per kvertal. Tipper de prøver å hente minst 100 MNOK. Markedet for dette er ikke bedre enn i fjor, for “vekstselskaper” uten større inntekter å vise til.
Hvor lang tid tar det før det blir fyllt på 20.000 aksjer igjen til salgs på 5,8…
Der solgte noen på 5,2 igjen.
Ingen på kjøpssiden bortsett fra 100K til 1,-
Fikk ikke med meg at det gikk noe på 5,8 på fredag
Nå ligger det en ordre på 100.000 på 1 kr. Det fremstår jo ganske tullete.
Fint det er noe handel, så vi har noe å snakke om 
Det sa vi vel om nesten alle priser på vei ned; priser som hadde vært rene drømmen pr i dag!
Det finnes ingen likviditet i aksjen. Dagen kurs er helt ubetydelig. Skal du ut må du gi vekk aksjene, skal du inn er det bare smuler å hente.
MEGET godt oppsummert 
Dette er ikke nytt, men mulig det er noen som ikke har lest dette
Så det er flere som venter på «next gen» 
Irriterende at vi ikke får vite det
Oi, wow! Er vi helt sikker på at dette er med Crayonano sin teknologi?
A range… Det virker jo sannsynlig at Crayonano er med her ja… Hadde uansett vært veldig kult om norsk teknologi ble brukt i den internasjonale romstasjonen. Er jo en stor nyhet om dette stemmer.
Så vidt jeg kan se ikke mulig å finne ut om de bruker Crayonano i micro systemet
Denne de skrev sammen er jo interessant da
By Andrea Martinez, AquiSense Technologies and Dr. Kirsty Roy, CrayoNano
Ja, jeg spekulerte i Nikkiso den 3. januar:
Skulle akkurat til å kommentere en annen nyhet knyttet til Aquisense, den der CNANO og nevnte selskap inngår en avtale:
Trondheim, Norway / Kentucky, USA—04 Aug 2023— CrayoNano AS is pleased to announce the signing of a commercial frame contract between CrayoNano and AquiSense Technologies, for sales of UV-C LED components valued at about 4 million NOK over the next 12 months. The frame contract offers additional opportunities to increase the value beyond the minimum amount.
Nevnte Aquisense er den største aktøren globalt, men ble selv kjøpt av Nikkosi America.
Nikkosi America er igjen eid av Nikkosi Co. Ltd. i Japan. Drister meg til å si at dette kan være en aktuell kjøper av CNANO.
Nikkosi har en signifikant del av det globale markedet ut fra hva jeg kan se, teknologien er / var kostbar basert på arbeidet til Nobelprisvinnere, så her er det noe å tape om de havner bakpå.
Kan Nikkosi være den…? 
Slik jeg så & ser det er det en strategisk fornuftig vinkling for Nikkiso å ta >34% i Cnano sett opp mot historikk og utvikling i de respektive selskap.
Rå observasjon !
Ser også at både Jo og Jens har liket posten fra AquiSense på LinkedIn.