Så hvis det ikke selges så er man locked in og ser aldri noe mer til penga ?
Kan selge på privaten til den kursen du selv måtte ønske såfremt du har en kjøper.
Dette høres plutselig veldig skummelt ut
Men blir ikke lett å få solgt når det er så uvisst om man får tradet seg ut. Så i verste fall er eksisterende aksjonærer låst inne ?
Man må bare håpe at selskapet blir solgt en gang.
Nja, jeg har iallfall over 100% avkastning på Crayonano hittil med kjøp og salg? Hva med deg? Kjøpt på 38,- og godt fornøyd med “kanskje” få igjen penga i lockdown hvor du skal stole på styret her?
Men det er jo ikke gitt at det faktisk blir solgt. Og hvis det ikke blir solgt, men bare vokser litt organisk så er det slett ikke sikkert at eksisterende aksjonærer kommer seg ut med noe gevinst. Eller er dette bare overdrevne bekymringer jeg kommer med her ?
Kan ikke være snakk om store verdier i alle fall. Det har vært så minimal omsetning på disse lave nivåene.
Hvis man er inne fordi man så for seg å tjene gode penger på kursutvikling og trading på børs så har man egentlig blitt lurt trill rundt av selskapet da. Det de i stedet gjør nå er å låse folk inne
Tydeligvis så vil ledelsen ha litt arbeidsro ved å avnotere seg fra notc. Ironisk kan vi si de ble lei av kommentarene på tekinvestor.
Selve avnotering fra notc tror jeg vil føre til opphørssalg på mandag. Jeg tror mange små investorer vil komme ut istedenfor å være låst i muligens lengre tid. Jeg antar at det er også ønske til ledelsen om å kun ha med langsiktige investorer.
På papiret blir dette et lite helvete da. Det man var vant til å se som en del av porteføljen blir borte og man må må bare håpe selskapet blir solgt. Og de blir mindre oppdateringer sikkert også. Fy f for noe dritt. Det at de skulle på børs var bare en bløff
Da ble det nøyaktig som jeg trodde
Med den pipelinen de snakker om nå og det som kommer til å komme så kunne de jo fint gått på børs snart. Her satses alt på et salg av selskapet ja. Det er jo bare det bla Rinnan er inne for
Hvis aksjen fortsatt skal være på VPS, trenger man ikke noen godkjenning for salg til andre, bare hjelp av en megler…
Så vidt jeg kan se er reparasjonsemisjonen relativt liten i forhold til NTG. De har vel rundt 14 % eierandel, men får tegne nesten like mange preferanseaksjer som de resterende 86 % (937 288 til NTG og 1 189 204 til resten).
Gode nyheter dette. Enten blir selskapet solgt ganske snart, ellers så får de arbeidsro til vekst og frem til notering på en skikkelig børs👍
Slik snakker en som ikke har spesielt mange aksjer i selskapet, eller tar jeg feil ?
Bingo123 ikke ta alle sorgen på forskudd…vet du sitter på nesten 100k aksjer …vist du putter di i skuffen til neste år ser det nok mye mye bedre ut…kanskje vi blir oppkjkøpt selvfølgelig til en mye høyere prise en I dag eller så kommer det inn en eller flere strategisk langsiktig investorer …og vi får på børsen…men kanskje ikke i Norge …CrayoNano er gull uansett pga overlegen teknologi…Hær må vi bare puste med magen og stole på at teknologien vinner …ingen av de store aksjonere som vil tape penger hær eller bli solgt ut for nøtter …Blir nok meget bra til fantastic dette til slutt vist ikke er det ikke slutt god helg!
22,000
Hadde tingenes tilstand vært så ille som mange andre mener hadde ikke denne emisjon blitt satt til 14 kr men til 4 kr. . Styret sitter jo på mye mere fakta og info en oss. .detter er positivt på sikt …Gtd
Oi. Her har det skjedd litt siden jeg var inne tidligere i dag. Emisjon på 14, akkurat som forventet. Godt fornøyd med å ha snittet ned nå