Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Dette blir en spennende uke. Hva tror dere? Usikker på om man burde kjøpe/selge/holde, men det kommer vel an på tidshorisont, risikovillighet og generell tro på produkt og ledelse. Noen som tørr gjette kursutvikling denne uken? Opp til 10-14 eller ned til 5-6?

Tror for min del at nytt gulv er 14,-, men det synes å være noen som ikke ser potensialet / verdien i aksjen = ønsker exit.

Ja noen må ut nå, da de ikke kan låse pengene for mye for lenge, ser den. Nytt gulv vil vel kanskje ikke være helt oppe på 14,-? Isåfall burde det vel vært en emisjon rettet til oss vanlig aksjonærer uten disse noe uheldige preferanseaksjene. Vet ikke hvor mange som er villige til å betale 14,-? Men det får vi vel svar på denne uken.

Vi som satt på aksjer per 30.5 får da mulighet til å kjøpe preference aksjer i rep emi til 14,-. Tror ikke det er mange småaksjonærer som hadde kjøpt aksjer til 14,- i en emisjon rettet mot dem når ingen var villige til å plukke på 6,8 for to uker siden.

Slik kan utbetalingen bli per ordinær aksje gitt at selskapet blir solgt eller lignende til mcap.

Alle kjøpere forsvant… Trodde det skulle bli motsatt. :thinking:

Det er vel sommertid der nå, så de jobber sikkert litt kortere dagere på OTC.
Så de får nok ikke tatt unna alt som skjer. :sweat_smile:

Åpningen viser at noen trakk ned kjøpsordern til 13.000 a 5,5 kr.

Omsatt på 5,5

Noen som ønsker å ta tapet før delisting er et faktum.

Grunnen til at vi har hørt lite om gen 2 fremstår åpenbar. Det har ikke vært noe ønske om å pushe kursen unødvendig før funding. Nå tipper jeg det vil komme nyheter om både gen 2, strategiske investorer og blue chips avtaler fremover.

Man har ikke mye is i magen om man på dag 1 kaster kortene, det er to uker man kan se det litt an og få en exit om man må.

Nå har jeg vert med så lenge og det er helt uaktuelt å hoppe av i siste timen.

1 Like

Jeg sitter iallefall veldig trygt

Tror det gulvet på 14,- er helt urealistisk dessverre. Ser heller ut som 4-6,-… Vi får se om det roer seg litt ila dagen og tar seg opp. :crossed_fingers:

Prisen kryper nok oppover så snart alle som ikke vil ble de-listet er ute.
Bare å krysse fingrene at det ikke tar så lang tid.

2 Likes

Fantastisk dag …fikk kjøpt mere på salg …:rocket:

Når er siste dag for handel på NOTC?

Datoen blir klart etter godkjenning fra generalforsamling

Gulvet er realistisk / faktisk basert på kurs i emisjon. Det at noen rømmer ut av aksjen skaper jo press, men det tror jeg er fordi de ikke har forstått helt hva som egentlig skjer i aksjen.

Som jeg sa vil vi nok se noe panisk exit, men gulvet er satt.

2 Likes

De burde bla opp noen gode triggere denne uken, så usikkerheten roer seg litt. Ser på andre forum at folk er usikre.