Vincent; in line with more of my recent inputs here, you are describing the most obvious reasons and outcome of delisting from NOTC; they are in general not to the benefit of major shareholder group (us).
The reasons given from Company are merely bullshit, and the only real reason is that Company needs more flexibility/freedom to act towards the market; most likely one or more major companies; as you say; " its much easier for them with regards to compliance and regulations to acquire private companies. "
However; be aware, you might be “banged” in your head or banned from a number of participants here on the forum
Regarding your observations regarding new CEO , I (also) fully agree.
Tar på meg spåmannhatten her, og tror for min del at aksjer til 6,- på NOTC er røverkjøp. Ligger fortsatt 2 800 aksjer til under eller lik 10,-
Tiden vil jo vise om jeg tar feil.
Du var rimelig sikker på at prisen(taket) skulle være betraktelig høyere enn 6,- men kjøperne uteblir. Ingenting er sikkert her, det er det eneste som er sikkert. Men hadde vært supert med et salg av selskapet på 35,-der er vi enige.
Hei,
kan ikke erindre at jeg har definert noe tak, eller gulv for den saks skyld, men ser jo at retail plukker unna aksjer billig nå. Neste nå er 7,95 om noen fortsatt ser at de ønsker å plukke aksjer godt under 14,-
Det er da kun 2 800 aksjer tilgjengelig under 19,- på den handelsplattformen som er tilgjengelig.
Det er 2 800 aksjer av totalt 37 millioner. Ikke akkurat ett salgsrush
Ser den, du nevnte 14,- som nytt tak/bunn. Men ikke noe kjøpsrush ennå heller, men klart det kan endre seg med riktig trigger eller tidspress når det er avklart dato for avnotering. Heller ikke veldig viktig da vi snart er av NOTC. Men alltid litt skummelt om noen lar seg forføre, men all handel er på eget ansvar.
Aha, det var det du mente. Vel, som nevnt er det kun 2 800 aksjer opp til 19,-
Jeg tipper 14,- dukker opp før aksjen slettes fra NOTC.
Når det er sagt er 14,- ett uinteressant tall da jeg tror vi om ikke lenge får informasjon på hva som ble konklusjonen fra forhandlinger med ny eier, aka pliktig bud.
EDIT:
All aksjehandel er på eget ansvar naturligvis, og det som skrives her inne er kun egne oppfatninger som a b s o l u t t ikke er kjøpsanbefalinger. Det burde være klart for alle som er her inne.
Tomt for selgere opp til 10,- nå.
Ja ikke snakk om noe flukt, heller motsatt
Unnskyld @anon27905561 - der dukket det visst opp en selger til på 7-tallet. Trodde jeg tok alt opp til 10,- så bare de som sto i skjermbildet ditt ved ordren min. Håper vi skal av OTC snart
Vært der i hele dag de der. 13,- posten kom idag. Men bra du kjøper
Om noen skal delta på denne så oppdater oss gjerne om det er noe av interesse:
## CrayoNano AS summons all shareholders to an Annual General Meeting of Shareholders | ### Company news | ### 2024-05-31 17:05:47 |
---|---|---|
Trondheim, Norway—2024 May 31—CrayoNano AS summons all shareholders to an Annual General Meeting of Shareholders to be held on 14 June 2024 at 10:00 (CEST). The notice includes regular matters that shall be considered at the annual general meeting in addition to certain items related to the private placement which the Company announced was successfully placed on 31 May 2024. |
Det er vel digital generalforsamling, så alle har mulighet til å delta. Får håpe på bedre lyd denne gangen
Ser det er årlig generalforsamling, ikke ekstraordinær. Den var kanskje allerede meldt før kapitalinnhentingen? Uansett så blir den årlige gjort unna nå, og en ny eier trenger ikke hanskes med det
På continental, ikke sant ?
Litt skuffet når jeg leser at overtegning ikke er mulig i rep emi. Hadde håpet på mulighet til litt ekstra. Men det må da nødvendigvis være en veldig sterk bekreftelse på at kapitalbehovet ikke er veldig tyngende på nåværende tidspunkt?
Og hva ender det på ca 5% av det man satt på forrige fredag? Ikke rare greiene. På godt og vondt, men hvem får de som ikke blir tegnet?
Ingen som får de. Det er satt et tak på antall basert på hvor mange som vil få tilbud. Det er poenget mitt, hadde det vært stort kapitalbehov så hadde de fulltegnet.
5 % er ikke ille. Det er jo ikke slik at de store får mye mer enn det heller.
Får vi kjøpe 5% av antallet aksjer man hadde 31.05 i en reparasjons emisjon?
Som preferanse aksjer?
Spør for en venn