De kommer vel til å nyte godt av preferanse askjer.
Ja både i Crayonano og condalign
Noen vil ut på 7,5 med 106.000 aksjer… Det er et meget dårlig tegn…
Blir nok heller kø ut døra enn inn er jeg redd… Selskapet har underkommunisert som vanlig, usikkerheten stiger etc…
Hvorfor da?
Er det dårlig tegn totalt at en velger å ikke være med videre og vil selge for ca 750.000 kr ? Nå synes jeg du ligger på været her for å spre dårlige følelser
Dette er dårlige nyheter, dere kan prøve snu det som dere vil. Jeg har aksjer, skal ikke kjøpe aksjer, ønsker ikke kursen ned, men at noen nå i denne situasjonen rømmer skuta er et mega dårlig tegn. Min mening.
Dårlig tegn at (mest sannsynlig) en retail investor ikke ønsker å være med videre? Finnes mange grunner til å selge. Om det er noen av de store er jeg enig med deg.
Om man har sittet på over 100K aksjer her, ventet og ventet, så kommer endelig “de gode nyhetene vi har ventet på”. Blåst opp til elleville spekulasjoner her på alle mulige måter, så velger å selge nå for 7,5,-? Ja det er er elendig tegn.
Ville du sagt det samme da Amazon kostet 0.80 dollar i 1998. At det var et dårlig tegn ar noen gikk ut da ? Eller da NOD kostet 3 kr i 2004?
Hold deg på planeten jorden er du snill… Skjønner du har mye aksjer og at dette er viktig for deg, men dette blir søkt… Personen som selger velger da å si nei til de gyldne preferanseaksjene, det er vel merkelig…
Nei det gjør ikke det, det er akkurat det samme. Man kunne ikke vite da heller. Noen vil alltid ut
Ex. datoen er jo 31.05 vel, så selger sier jo ikke nei til pref. aksjer?
Det kan du ha rett i!
Preferanseaksjer får man kjøpe så lenge man var aksjonærer 30. mai
Ja kanskje han/hun vet noe vi ikke vet…? At det ligger dårlig an, må selge og gjøre opp og preferanseaksjene er det med helt klart størst verdi og sikkerhet. Skitten bransje. Uansett, ikke tro at dette er veldig safe, og veien til brolagt med gull. Her kan hva som helst skje.
Forholder meg til oppdateringer fra selskapet og snart er det gf
Ja alle burde stemme i mot både preferanseaksjer og avnotering. Minsker mulighet for at vi alle blir lurt trill rundt. Går selskapet så bra som de påstår er det vel bare å jobbe på? Komme seg på vanlig børs etterhvert.
Hvorfor burde alle det? Jeg støtter en eventuell avnotering.
Det er lov så får vi se hvor smart det er i ettertid