@TrondX Hvordan underbygger du påstanden om at Dobbertin er en så sentral skikkelse ?
Med sine opsjoner så vil Dobbertin bli rikelig belønnet ved økonomisk suksess, så motivasjonen er nok på topp
Denne er fra NTG update i mai 2024. I og med det er så lave volumer så kan ikke kursene og markedsverdi hensyntas sier NTG. De har derfor fått vurdering fra en tredjepart som kom frem til disse verdiene
Crayonano valutation based on 360 days WVAP on NOTC
Verdsettelse mente du vel?
Nei hadde tenkt, men fikk ikke til. Får se det i opptak
Ville spekulasjoner det der i mine øyne. De er vel der for å holde en selskapspresentasjon, det er vel lov uansett?
Ok, tipper det ikke er noe oppkjøp på gang jeg da
Slike ville spekulasjoner og så mye det er skrevet om det her fra enkelte virker mer agenda styrt spør du meg
At NTG og andre ønsker at selskapet skal bli solgt til en bra pris, det er jeg sikker på. Hvem vil ikke det. Men jeg tror ikke vi er der evt før 2 gen har bevist litt
NTG gjorde rundt 3 gangern i et par selskaper som ble solgt for ikke så lenge siden og nå rendyrker de mer og cnano og condalign er store bets
Det ville ha satt igang ville spekulasjoner hvis de ikke hadde deltatt i NTG CMD som er den største aksjonæren. Men alt blir bare synsing. Min mening er at det ikke er noe oppkjøp på gang.
For å delta på gf må man printe ut apendix 4, fylle ut og sende inn. Noen som skal ?
Jeg tror, akkurat som cnano kommuniserer, at de jobber med en strategisk investor. Både NTG og Crayonano ser nok at det gir best avkastning på sikt for aksjonærene å sitte i selskapet fram til det er cash positiv og forhåpentligvis har en markedsledende posisjon.
Neppe noe positivt å melde fra fra NTG; de faller 6,5%, og CNANO drøye 30%.
DNB viser siste omsatte kurs på Crayonano på 5,5, så det er riktig hos meg også.
Samtidig så ser jeg ikke volum/oms, så vil anta det er lavt (ser omsetning hittil i NTG er på 114k).
Ned i går, ikke omsatt i dag
Got to love NOTC