Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Hvorfor virker det sånn?

1 Like

Oz; dette er jo gammelt “nytt”, faktisk måtte jeg ned på side 2 i nyhetslisten for å fine den.
Å framstille dette som helt nytt; på topp av listen, i en e-mail nå, er i beste fall en glipp.
Jeg blir mer og mer betenkt til seriøsiteten til selskapets ledelse.

1 Like

@EgilJan Må du gi deg, e posten er en oppsummering
Men så det var en feil link der

Tull, Bingo; i tilleggsopplysningen til den opprinnelige meldingen står dette salget først/øverst, og som du selv bemerker; med feil linking.
For meg er dette i beste fall slett håndtverk .
Men vi håper på en suksessfull deltagelse på det omtalte evenementet i Toronto og gode synergier derfra!

1 Like

Tilleggsopplysningen ? Har du en link ?

I den e-mailen hvor de annonserte sin Toronto-deltagelse, så følger det, under hovedteksten, en oversikt over det de kaller “Latest news from Crayonano”.
Jeg forstår ikke helt hva du mener med å etterspørre link, for du må jo ha sett det selv siden du bekrefter at "Read more-linken til denne “nyheten” i mailen er feil?

Ja det er oppsummering av siste nyheter, kanskje viktigste først, det er vel greit
Men det er en feil link der

Ja, vi er nok enige, snakker muligens litt forbi hverandre i vår iver og vårt håp om at CNANO skal kaste såpass av seg at vi i det minste får dekket det vi engang investerte :sweat:
Vi må huske på at all vår informasjon om selskapets forehavender etter av-listing fra NOTC vil måtte komme fra dem selv og på deres premisser.
Etterrettelighet er derfor viktigere enn noen gang.

1 Like

Tror vi må klare å skille på marketing (som gårsdagens nyhetsbrev var) og investor updates :blush:

Medvind; enig i det, men det er vel selskapets ansvar å gjøre det :grinning:

Går sikkert på både sender og mottaker av kommunikasjonen det, jeg syns dette blir unødvendig pirkete å henge seg opp i.

For meg var det åpenbart markedsføring som kom på mail i går.

Suser opp nesten 17% i dag :rocket::rocket: 🫢

En demo der altså :grinning:

Spennings musikk og bitte liten oppløsing.
Men resultatet virket jo bra. :blush:

1 Like

Og gøy å se esken og produktet :grinning:

Ja, det er jo det de skal tjene penger på :slight_smile:

1 Like

Usikker på hva du mener med dette utklippet, Bingo?
Er det noe crayonano er involvert i, eller ønsker du å vise at andre også jobber med de samme løsningene

Var nok litt unødvendig å poste det. Er bare et eksempel på et helt ferskt oppkjøp innen bransjen og så at Camly hadde liket det

1 Like