Oppsiden er at omsetningen er så lav at om de laveste forsvinner kan den fort vippe opp på 10,-
Det skjer nok ikke før selskapet evt melder at de har funnet en løsning. Før det er vi på 1-maks 3 kr
Vel, alt kan skje i denne aksjen fremover.
Ja men ikke før de kommer med evt løsning. Regner med du er enig i det?
Svaret på det er todelt.
Omsetningen i aksjen er meget uforutsigbar, og det kan være ulike interesser som driver prisingen på NOTC begge veier. Med så små volum kan prisen lett gå høyt / lavt.
Informasjon fra selskapet er fraværende i påvente av en avklaring. Jeg tror selskapet er i flere dialoger, og prisingen av selskapet kikker lite på NOTC, men mere på historiske transaksjoner. Disse er jo fra 14,- og opp (slik jeg ser det). Korriger meg gjerne.
CNANO er som SpaceX, exitement guaranteed Akkurat nå er oppsiden betydelig større enn nedsiden, og nedsiden garantert fratrekkbar på skatten
Du skal få for den
(post deleted by author)
Hvorfor dette evinnelige maset om at “de store” har fått så mange preferanseaksjer og stikker av med hele kaka? Alle aksjonærer fikk mulighet til å tegne og hvis man valgte å tegne får man sin del av kaken (hvis det blir noe kake å fordele).
For min del er det for lite å hente på å selge nå, så lever greit med vente på et evt fradrag.
Har ikke tenkt å flagge noe her, men greit å være obs på når man tolker det som skrives.
Ofte må man tolke ting motsatt på investorforum. Bais kan ha et motiv, akkurat som haus kan ha det. Hva dette er ment som vet bare “Caroline”
Bare å le seg i hjel av «Caroline» som skal «hjelpe» folk til å selge det de har for 0,1 kr
Hvilke aksjer var det om jeg kan spørre?
(post deleted by author)
Selger du på 9.46 får du jo i ditt tilfelle 9.46 pluss 37.84 % av (25-9.46) så det regnestykket ditt blir ikke helt riktig…
Flere ting som skurrer her. Du lanserer plutselig nå at det går bra med selskapet også er en mulighet. Hvorfor i all verden skal man selge på 0,1 da bare for å få tilbake penger på skatten raskere ? Det her blir bare for dumt.
Forstår at du har funnet at dette med tidspunktet for fratrekk er noe du kan bruke for å få folk til å selge.
Og du går plutselig inn her og skriver lange meldinger for å være hjelpsom. Yeah right
(post deleted by author)
Pengene får man tilbake uansett så hvis det er håp videre så er det jo utrolig idiotisk å selge på 0,1 kr nå. Det skjønner nok alle
I suggest people to vigorously check the largest daily transactions in Insider+ to relate to possible available facts and potentially identify who are selling at @ 1,-
If sellers among the largest shareholders or close to insiders, that could be interesting, and probably something to consider.
Regarding @Caroline_Jensen info - the info is wrong. Flag the message.
As a private shareholder (not company) you report the loss manually and proactively in your “Skattemelding” the year of opening of bankruptcy aka konkursåpning. Losses can be deducted in the bankruptcy year. You will have to do it manually and it will go through.
Some shareholders in other companies have been thinking/expected/waiting for this to be automatic and connected to finalizing the bankruptcy estate (“konkursbo”), which could take years, and almost lost the possibility to write it off back in time. Handling of the “bankruptcy estate” is not connected to this, and when it is completed, usually nobody gets anything out if it.
Kun retail som dumpet i panikk på fredag