Svar til Medvind:
Ingen protesterer på at misligholdet eller vanskjøtsel eller det som verre er kan være tilstedeværende, det er jo ganske innlysende, men jeg ser hva i videste verden dere tenker å klare å oppnå som reparerer noe eller er til fordel for oss.
Som sagt: Penger kan dere bare glemme å få tilbake på det viset dere diskuterer, du og Bingo123, kanskje også flere. Eneste måten å vinne tilbake det tapte på kan vise seg å være å investere i et mer ordnet selskap neste gang.
Angående “mansplaine”, så svarer jeg på den måten som tydeligvis viser seg nødvendig.
Jeg har for øvrig heller ennå ikke fått svar på mine direkte spørsmål til deg:
1: For en time siden:
Medvind: “Om det er slik at det er noen som har forsømt sine plikter som styreleder, så er det jo interessant å være flere aksjonærer som går sammen med et søksmål.”
Jeg: “Men hva forventes oppnåd ved det? For meg er det kun spørsmål om å få tilbake investeringssummen min.”
2: For 28 minutter siden:
Medvind: “holdt personlig ansvarlig for økonomiske tap som følge av uaktsomhet eller forsømmelse. Dette kan innebære erstatningskrav fra selskapet, aksjonærer, kreditorer”
Jeg: "Nå er jo poenget og hele saken uføret dreier seg om at selskapet er tomt for penger. Og å holde noen personlig ansvarlig? Jeg snakker om å få tilbake investorpengene sine. Gang opp antall aksjer med hva du mener hver fortjener i erstatning og se om du tror det er håp om å få noe slikt. Vi får ingenting uansett hvem vi går etter. Det blir bare for å henge ut noen. ".