Med den holdningen håper jeg at du ser muligheten til å vurdere kjøp av rimelige aksjer, gjerne mine. Jeg har ingen intensjon om å skape usikkerhet uten grunn, men jeg må innrømme at jeg er frustrert, da jeg selv har ordinære aksjer i selskapet. Av og til kan man bare ikke dele info… Ikke fristende merker jeg heller. Lykke til!
Veldig rart at hverken e24, DN eller FA har plukket opp situasjonen med Crayonano ? Hva kan grunnen være ? De har skrevet om Rinnan & co før
Hvilken holdning? At jeg er kritisk til at du sitter å insinuerer ting, uten at du har noe konkret å komme med?
Ok, du ber meg holde kjeft rett over her. Lykke til!
Ja, når du ikke har noe å bidra med utover udokumenterte insinuasjoner, så kan du holde kjeft. For alt vi vet så er det kun et forsøk på å fiske etter billige aksjer.
Haha! Vi er på helt forskjellig planeter. Hadde ikke kjøpt for 0,1,- kr. Jeg har aksjer jeg ikke blir kvitt for salg. Kjøp siste resten min så blir du kvitt meg?
Kjøper nok ikke mer før etter refinansiering er på plass dessverre. Men med en fornuftig kapitalinnhenting i kombinasjon med obligasjonslån, så kan nok dagens inngang være gull.
Stille så langt på en fredag, ingen handler. Det hadde jeg ikke trodd når vi ser på handelen siste uke. Jeg hadde trodd vi skulle få se det verste nedsalget i dag av alle dem som ønsket ro i sjelen og fred for nervene i forestående helg, men det er vel mulig at siste melding fra selskapet gir noe trygghet om at det ikke skjer noe drastisk før ex. gen. holdes, og at vi heller får en masse nedsalg rett i forkant av den.
Eller kan det være at de som fikk panikk og uro i sjel og kropp nå faktisk er ute og at de som sitter igjen akter å sitte gjennom det hele?
Når en ønsker å si A, men ikke kan si B så skal en avholde seg fra å kommentere. Dette er et relativt gyldent prinsipp.
Hva gjelder det Apple skriver så tror jeg alle forstår at det her har skjedd / skjer ting som almennheten naturlig nok ikke er kjent med, og da sikkert hendelser av vareierende grad av kvalitet.
På generelt grunnlag i livet skal en avstå fra å latterliggjøre andre og deres meninger og / eller oppfatninger, og dette inkluderer tilsiktet bruk av emojier. Hold dialogen på et saklig og begrunnet nivå.
Hva gjelder CNANO så må selskapet de neste uker informere utad, og jeg velger å avvente dette heller enn å spekulere da de vil måtte melde konkrete grep knyttet til videre forvaltning av de verdier som faktisk ligger i selskapet.
Tror dessverre ikke vi får vite stort om hvorfor det har gått så galt, det være seg strategiske valg, problemer i R&D osv
Døren vil bare bli lukket
Lykke til sier jeg da! Tror de begraver denne informasjonen sammen med selskapet. Hadde så klart sagt B om jeg kunne. Men fortsett å tro på selskapet og ledelsen, slå ned på all kritikk som vi har gjort her i 3 år og få deg en kraftig lærepenge, samtidig som du kjøper siste rest av mine aksjer på 1,1,- så slipper du meg for alltid. Det kan jeg love deg! Vi får se om ledelsen leser her og velger å gi informasjonen jeg snakker om før siste møte, de vet meget godt hva jeg mener. Om de ikke deler, skal jeg vurdere hva jeg gjør etter konkurs evnt.
Bare av nysgjerrighet, hvorfor mener du at du ikke kan dele informasjon, er du i innside posisjon?
Holder mitt ord, er ikke innside nei.
Godt poeng, jeg har vært skeptisk lenge og er ikke mindre skeptisk til ledelsen nå. Så tror de vil prøve å begrave det ja… Men, jeg mener 100% at vi alle har krav på å vite det. Vi får se, krysser fingrene at det lekker fra noen andre. Om de tror det er fare for at det lekker, er de nødt til å vurdere å dele informasjonen på egen hånd, men gir de stryk i moral, så har ikke alt for høye forventninger…
Men nå tar jeg helg! Beklager at jeg ikke kan dele, og skulle kanskje ikke sagt noe ser jeg på kommentarene, men jeg ble ganske forbanna og klarte ikke la vær å si det lille jeg kunne. God helg!
Apple, du må begynne å lese innleggene skikkelig.
Jeg sier i k k e at alt er i vater, eller at selskapet sitter på en grønn gren. Det jeg derimot sier er at en skal snakke ordentlig til hverandre, og tenke skikkelig gjennom hvert innlegg.
Det er sannsynlig at du har rett i dine antagelser / det du vet, men dette er jo ganskee tydelig i det selskapet faktisk har delt. De har ikke kontroll på prosess og drift, men substansen i selskapet er der uavhengig av dette. Det er det en del her inne prøver å påpeke (slik jeg leser det).
Selskapet vil måtte informere før eller siden, og det vil tydeligvis kunne falle både negativt og positivt ut av skapet fremover, men det er det ingen i dette foraet som sitter med svar på. Dette er det kun selskapets ledelse som kan komme ut med, og det må vi kunne håpe at de gjør (selv om de er på NOTC).
Det er rimelig å tro at de leser det som skrives her inne, og at det er lov å håpe at de konkluderer med at nok er nok og at informasjon må ut til selskapets aksjonærer. Dette gjenstår å se.
Har intet usnakket med noen, ei heller deg Apple, God helg
Tar den til meg. Ledelsen og insidere i dette systemet inkl NTG har ingen omsorg for oss småaksjonærer. Det er mangel på informasjon og grove feil som er begått som gjør at selskapet sannsynligvis går over ende. De slipper unna, tar mesteparten av restene av selskapet om det er noe og vi andre mister alt. Så klart meget mulig jeg lekker det til slutt om det ikke kommer ut, men kan ikke pr nå. God helg!
Det håper jeg du deler når tiden er riktig. Vi er mange her inne som samlet kan følge opp om det er riktig.
Om det er slik at det er noen som har forsømt sine plikter som styreleder, så er det jo interessant å være flere aksjonærer som går sammen med et søksmål. Som styreleder påhviler et større ansvar enn mange tenker på, også som økonomisk ansvarlig.