Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

Ja Bingo, jeg er enig i at det burde være slik, men hva kan man si hvis de svarer noe sånt som at “vi tok feil, vi har støtt på problemer med testing/utvikling av Gen 2, osv”?
Lite man kan si til dette så lenge planene deres og rapportering mot disse har vært så lite konkrete; altså med visualiserte trinn og framdriftsstatus ( frontlinje).

De må være veldig nære i og med de senest i Q2 kunne si at gen2 skulle komme i Q4
Det er det de må åpne opp og fortelle om

2 Likes

Oppfordrer alle til å be om Proxy og stemme ved EGF, selv om dere ikke har tenkt å delta. Hvis EIC stemmer imot pkt. 6, så må NTG og Co samle minimum 8.144.310 aksjer for at resolution 6 skal gå igjennom (salg av patenter).

Hvis de av topp 13 som ikke deltok i siste emisjon (preferanseakser) også stemmer imot (Sparebank 1 SMN Invest, Bank Pictet, GH Holdeing, Verdipapitforndet DNB MiljøInvest og IFE Invest), må minimum 17.369.704 stemme for, for at resolution 6 skal gå igjennom.

Jeg har tidligere været med på å tapt avstemning med noen hundre stemmer, hvor mange av småaksjonærene ikke giddet å stemme fordi de antok at selskapet hadde alle nødvendige stemmer på forhånd.

2 Likes

Det var ingen ordre mellom 1.1 og 7.5, før en desperat skjel la ut 100k til 1.0. Hadde håpet på en fin oppgang før EGF.

Er meget høy risko å handle ordinære akjser nå etter min mening. Preferanseaksjer har kanskje noe verdi. Men å gamble på ordinære er for høy risiko.

Det kan slå ut begge veier, genialt eller dumt å kjøpe nå. Sitter dog med en følelse av at salgene er følelsesstyrt.

Fører man både preferanseaksjer og ordinære aksjer i en sum på Attendance slip eller deler dere opp?

Vi får se👍🏻 jeg solgte meg ut nå på 1,1,- ikke følelsesmessig fra min side. Uansett, masse lykke til videre! Håper dere får all informasjon og noen form for rettferdighet i ettertid.

A person named Even Nystu sold 100K shares last week through Nye Invest AS, from 400K to 300K.

Probably the same person selling now.

If able to obtain any info on this person on possible connection to the company or insiders, may surface interests, or not.

Investor. Nye Invest as. Cannot see any connections other than that.

Do you know who bought his shares?

LID OLAV TARJEI HIORTH kjøpte 86k

Jeg angir summen, men presiserer nok fordelingen i en parentes. Hvilken dato må man eie aksjene for å registrere dem? Jeg har både solgt og kjøpt de siste dagene…

Takk for info, da gjør jeg på samme måte som deg.

Vil anta at det er datoen for EGM som gjelder for det, alternativt datoen for påmelding (innen kl 12:00, 01.10.24).

Det er lik stemmeverdi for Preferanseaksjer og vanlige aksjer, og da er det totalt som vil gjelde. Jeg har skrevet totalt antall aksjer og lagt til i parentes inkl pref

Har bedt om svar fra Crayonano på hvilken dato som gjelder for antall aksjer. Dette må vi jo vite når vi melder oss på. For alt jeg vet både selger og kjøper jeg etter påmelding.

Dumt spørsmål, må man printe ut, signere og så sende tilbake ?
Eller behøver man ikke signere når man sender på email ?

Jeg brukte S pen til å fylle ut skjema inkl signatur på mobilen, og sendte pdf filen per epost. Den ble godkjent.

Ok takk aner ikke hva det er, må sjekke ut

Print ut skjemaet.
Fyll ut med hånd og signer.
Ta bilde av skjemaet og send det per epost.

1 Like