Har en bare en minipost på i underkant av tretti tusen mener jeg å huske.
Vet ikke om du anser det som få aksjer. Har fulgt dette relativt tett, og vet like godt som deg hvor lite vi faktisk vet.
PS
Er ikke her for å kjekle med deg Bingo, ei heller snakker jeg ned til folk.
Nei var ikke sånn ment, men min holding til denne situasjonen er ganske langt fra å ha tiltro. Jeg forventer at de forteller hvordan de har kunnet guide at produktet er rett ved launch og hvor de er nå i forhold til det. Og er ikke du også sjokkert over at de har brukt over 130 mill siden i fjor og lurer på hva de har brukt alle de pengene på
Og er du ikke enig i at investeringsbeslutningene rundt om har vært bygget på guiding som ikke stemmer med virkeligheten ?
Er forberedt på det verste, men håper, som alltid, på det beste.
I emisjonen i 23 ble det kommunisert at pengene skulle brukes til å etablere produksjon i Taiwan. Jeg er ikke overrasket over at pengene er brukt opp, men overrasket at de ikke har meldt noe om status på Taiwan fasilitetene. Jfr. 23 kommunikasjonen bør vi nå være rigget for storskala produksjon av gen. 2 UVC-leds.
Yes og de meldte senest i Q2 at den skulle komme i Q4
Så her må det skjedd noe trøbbel
Noe de har holdt tilbake
Vi er bare en dag inn i Q4, så det er jo fortsatt mulig. Men da må de faktisk kommunisere det klart og tydelig slik at alle aksjonærene kan investere i selskapet med samme visshet.
Hvis gen. 2 er rett rundt hjørnet og produksjonen klar er det ingen grunn til at dette selskapet skal fable om å selge patentene sine.
Nei så da må vi finne ut hva dette egentlig handler om
The focus of the online-talk will be on UVC LED Epitaxy performance and lifetime.
Levetid og ytelse på UVC må vel være veldig relevant sett opp imot hva CrayoLed og grafen kan gi.
Foredragsholderen (fra Osram) har deltatt i fire publikasjoner som bla. omhandler grafen
Det er vel den hardeste konkurrenten ?
This talk is about the epitaxy processes used for creating UV-C LEDs, so its very interesting when it comes to talk from such as Osram on the performance and lifetime.
Martin Heilmann, also follows CrayoNano as the only (!) UV-C LED company besides his own.
Weman obviously knows this person, and its not strange. Chairman Uthus told at the Capital Markets Day they had also worked with Dobbertin over several year back (meaning when he worked at Osram). Wonder what type of work they have been doing together.
It was announced fully operative end of year 2022. They announced the Taiwan company creation in Feb 2022 and used the whole year to set up the fab.
For interested:
April 2022
Q1-2022
11 August 2022
Q2-2022
26 October 2022
Q3-2022
15 May 2023
Q1-2023
15th November 2023:
Q3-2023 Presentation
15th February 2024:
Q4-2023 Presentation
15th February 2024
Q&A for Q4-2023 presentation
Its in the link, 2 pages in the PDF. Download it.
Got it, thanks
Presentation from 2015 from a conference, never seen:
This also, from 2021 - with overview of possible new products after UVC LEDs:
Link til egf i morgen kl 10?
De sender link til alle som er påmeldt.