Do you know who bought his shares?
LID OLAV TARJEI HIORTH kjøpte 86k
Jeg angir summen, men presiserer nok fordelingen i en parentes. Hvilken dato må man eie aksjene for å registrere dem? Jeg har både solgt og kjøpt de siste dagene…
Takk for info, da gjør jeg på samme måte som deg.
Vil anta at det er datoen for EGM som gjelder for det, alternativt datoen for påmelding (innen kl 12:00, 01.10.24).
Det er lik stemmeverdi for Preferanseaksjer og vanlige aksjer, og da er det totalt som vil gjelde. Jeg har skrevet totalt antall aksjer og lagt til i parentes inkl pref
Har bedt om svar fra Crayonano på hvilken dato som gjelder for antall aksjer. Dette må vi jo vite når vi melder oss på. For alt jeg vet både selger og kjøper jeg etter påmelding.
Dumt spørsmål, må man printe ut, signere og så sende tilbake ?
Eller behøver man ikke signere når man sender på email ?
Jeg brukte S pen til å fylle ut skjema inkl signatur på mobilen, og sendte pdf filen per epost. Den ble godkjent.
Ok takk aner ikke hva det er, må sjekke ut
Print ut skjemaet.
Fyll ut med hånd og signer.
Ta bilde av skjemaet og send det per epost.
Takk. Får stikke innom copycat i morgen tidlig og fikse det👍
The CEO has now updated the description of his position, and it now has a very interesting piece of information:
He states: "Interim assignment as CFO and CTO."
This is obviously a specific service he offers after his time in Osram, through his personal company Tenet Shift Pte Ltd, offering: Business and Investor Consulting. Interim Management and Projects.
Kan du utdype hvorfor du er så negativ til pkt.6? Antar dette er en slags siste utvei, hvor man ikke har fått tak i investorer eller partnere.
Fordi de reelle verdiene i selskapet ligger i patentene, og jeg stoler ikke lenger på at styret nødvendigvis handler i alle aksjonærenes beste interesse (har brent meg på det før). Min frykt er et brannsalg av patentene til noen av de største aksjonærene for å sikre videre drift i Crayonano.
Da sitter selskapet igjennom som en LED produsent, mens teknologien og oppsiden ligger hos de som har overtatt patentene.
Jeg mener aksjonærene skal få stemme over et eventuelt salg av patentene igjennom en eventuelt ny EGF.
Jeg har fortsatt ikke fått svar i fra Crayonano hva som er record date i forhold til antall aksjer som kan registreres. Er det fem dager før GF som er vanlig praksis?
Er det ikke bare å legge inn det man eier ?
Det må være en record date som gjelder. Om jeg kjøper 100k aksjer i dag eller i morgen, så har jeg ikke stemmerett for dem.
Det er jo flere som har kjøpt og solgt, og alle må jo vite hva man forholder seg til av dato.
Hvis man da legger inn for mange så mister man da stemmeretten totalt ?
Noen som har vedtektene til Crayonano tilgjengelige?