Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CrayoNano AS

@OzSurfer eller andre Vet dere om man må sende inn appendix 1 også
Eller om man kan stemme i selve møtet og da bare behøver å sende inn appendix 2?

Trenger ikke Appendix1 om du stiller og stemmer selv

1 Like

Registrerer at kun 4 972 aksjer står i veien for en 7X av mcap før EOGF

Tror 3.10 blir nok ett severdig kapittel.

Hvordan vurderer du dette @LarsErik64 ?

Og hva legger du i severdig ?

Klarer ikke å tro at ett fåtall av de større aksjonærene har tenkt å kapre verdiene foran nesen på EIC og fotfolkaksjonærene, men har jo, etter noen år på planeten, kommet til konklusjonen at noen alltid klarer å gjøre “Det ingen skulle tru at nokon kunne gjere” :slight_smile:

Vi får se hva som skjer, det blir severdig for de som er der. Jeg vurderer å ta turen.

Det er på teams bare, er det ikke ? Tror du EIC går inn i detaljene her, tenker mer de bare tar tapet

Ja, mente turen inn i direktesendt severdig underholdning :slight_smile:

De har sagt de skal snakke om dette

We will provide current status, address concerns and questions from shareholders participating in the EGM next week, including your input below + other questions raised directly in the past weeks, including constructive (and creative) feedback.

regards,

Jo Uthus

Så det må de leve opp til

Uten tvil. Har tiltro til Jo & Co, men er som alltid åpen for overraskelser av begge slag.

Hva bygger du den tiltroen på når de bevislig har misledet markedet på guiding ? Følger du dette særlig tett @LarsErik64 ? Høres ut som du har ganske få aksjer og at dette egentlig ikke betyr all verden

Har en bare en minipost på i underkant av tretti tusen mener jeg å huske.
Vet ikke om du anser det som få aksjer. Har fulgt dette relativt tett, og vet like godt som deg hvor lite vi faktisk vet.
PS
Er ikke her for å kjekle med deg Bingo, ei heller snakker jeg ned til folk.

Nei var ikke sånn ment, men min holding til denne situasjonen er ganske langt fra å ha tiltro. Jeg forventer at de forteller hvordan de har kunnet guide at produktet er rett ved launch og hvor de er nå i forhold til det. Og er ikke du også sjokkert over at de har brukt over 130 mill siden i fjor og lurer på hva de har brukt alle de pengene på
Og er du ikke enig i at investeringsbeslutningene rundt om har vært bygget på guiding som ikke stemmer med virkeligheten ?

Er forberedt på det verste, men håper, som alltid, på det beste.

1 Like

I emisjonen i 23 ble det kommunisert at pengene skulle brukes til å etablere produksjon i Taiwan. Jeg er ikke overrasket over at pengene er brukt opp, men overrasket at de ikke har meldt noe om status på Taiwan fasilitetene. Jfr. 23 kommunikasjonen bør vi nå være rigget for storskala produksjon av gen. 2 UVC-leds.

2 Likes

Yes og de meldte senest i Q2 at den skulle komme i Q4
Så her må det skjedd noe trøbbel
Noe de har holdt tilbake

1 Like

Vi er bare en dag inn i Q4, så det er jo fortsatt mulig. Men da må de faktisk kommunisere det klart og tydelig slik at alle aksjonærene kan investere i selskapet med samme visshet.

Hvis gen. 2 er rett rundt hjørnet og produksjonen klar er det ingen grunn til at dette selskapet skal fable om å selge patentene sine.

Nei så da må vi finne ut hva dette egentlig handler om

2 Likes

@OzSurfer Dette treffer ikke Crayonano vel?

The focus of the online-talk will be on UVC LED Epitaxy performance and lifetime.

Levetid og ytelse på UVC må vel være veldig relevant sett opp imot hva CrayoLed og grafen kan gi.

Foredragsholderen (fra Osram) har deltatt i fire publikasjoner som bla. omhandler grafen