Håper du slipper unna uten skalpering.
Har for min del handlet både på 17, 6,- og sist på 1,-
Teknologien i CNANO er det ikke noe feil med. Vi får håpe ledelsen har levert på det beste, men være forberedt på det motsatte.
Håper du slipper unna uten skalpering.
Har for min del handlet både på 17, 6,- og sist på 1,-
Teknologien i CNANO er det ikke noe feil med. Vi får håpe ledelsen har levert på det beste, men være forberedt på det motsatte.
Gleder meg til EGF i morgen. Det kan komme positive signaler. Alternativet er at selskapet slås konkurs og vi får 35% retur på skatten . Det er langt mer enn verden av aksjene på kurs 1. men ja et tap på 65 % er det. Det er risikoen med aksjer. Slik er det bare. Den som er med på leken får smake steken - på godt eller vondt.
Jeg har ingen tro på at ledelsen forsøker å føre noen bak lyset- de har hatt mål og gode intensjoner. Noen ganger lykkes man- andre ganger- ja svært ofte- så er verdien av et selskap langt større når det bare er en ide- enn når man skal gjøre opp regnskapet for hva man har klart å selge når produksjonen endelig er igang .
Slik er det bare
Lykke til i morgen alle sammen
Kom igjen styre og ledelse- vi heier på dere!
…37,84 prosent om alt går til helv*** et par % mer enn 35%
Bare ventemusikk her…
her også…
her og
der våknet de
De kunne jo skrevet at de er forsinket i chatten
noen som har mulighet for å sende noe meldinger? Tomt i alle vindu hos meg.
edit
aha-- helt oppe… Send Post.
For oss som ikke kan delta - kom gjerne med noen kulepunkter her…
47 % deltakelse, ca. 19 M aksjer
2/3 flertall krever derfor ca. 12,6 M aksjer
Flertall ca. 9,5M
Er det kun de som ikke har levert proxy på forhånd som har tilgang til å stemme?
Hvor mye har NTG alene, noen som husker i farta?
Edit: 14,9% avklarte Rinnan nå
send post. Spør gjerne om roadmap og guiding dere også
Hvor de er med nanowires produktet
Så utrolig tregt…
Road map første slide på pkt. 3
Q: What happened with the delisting from NOTC already voted.
Svar uten verdi…
Hvordan kunne de si i Q2 at det skulle komme i Q4 i år da. Forhåndsprogrammerte svar uten verdi. Foreløpig ihvertfall
Hvordan kunne alt det der feile? flere som var så interesserte, til og med snakk om merge med nasdaq selskap
Går ihvertfall ikke konk nå da ser det ut til. Bridge funding som holder ut året
Hvis det er så mye r&d igjen og 15 mill usd minst, hvordan kunne de i q2 i år si at gen2 skulle komme i q4 i år ?
Har det bare vært rot før Dobbertin kom inn ? Kan han klare å få dette på rett kjøl igjen, er det hold i det
Hvis det er det så må alle stemme mot på punkt 6
Jo prate mye tåke, store termer, ikke mye verdi, det er på hans vakt rotet og feilaktig guiding har foregått
Får litt mer tro på han Dobbertin
Dette er ihvrtfall ikke over virker det som
Det er helt klart at de nå prøver å rette opp skuta etter at Dobbertin kom inn. Rimelig tydelig at en her har overvurdert hvor langt en faktisk har kommet med NextGen.
Spørsmålet er hvor mye kapital de mener å trenge for å få skuta flytende og i god fart. Kan ikke skjønne annet enn at her blir det tegningsrettrunder (1- 3) de neste to - tre år pluss initiell emi over nyttår.
Synes de svarer arrogant på det kritiske spørsmålet om elendig kommunikasjon med aksjonærene
Selskapet har nok vært drevet så elendig og uproft før dobbertin kom inn at alt henger i en tynn tråd nå
De kunne jo satt av 1,5 time da?? Rotehuer